Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg/Halmstad -08?

Halloj!! Här vill jag också va med såklart. Planerar bröllop till den 6 dec -08, så planeringen är i full gång. Har bokat kyrka och festlokal och tittat runt på allt annat som ska planers. Min klänning är också klar...redan! Eller jag har iaf bestämt mig. Va och provade den och den satt super (titta gärna i mitt fotoalbum). Tips på bra band skulle jag super gärna vilja ha, har inte en aning om nått sånt! kram på er allihopa!

• Ida Halmstad

Hej igen!

Hur förskräckt blev inte jag när jag läste tidningen igår angående det här om att svenska kyrkan i Sthlm inte ansåg det som moral korrekt att fadern lämnar bort dottern i kyrkan. Det är inte jämnlikt! Det va ju någon präst i sthlm som hade vägrat att viga ett par om fadern gick fram med dottern i kyrkan. Har ni läst om detta....??? Jag har ju sedan jag var liten alltid velat att min pappa ska gå fram med mig i kyrkan !!!!

• Ida Halmstad

Hur går det för allihopa...?? själv håller jag på att dammsuga nätet efter ett hårspänne /hårsmycke......har målat upp en bild i huvudet men kan int ehitta nått som passar *skratt*!! typiskt mig

• Ida Halmstad

Mitt "dröm" hårsmycke..hmmmm !! jag har ju målat upp en bild i huvudet att det skall vara i silver och ha lite "antik" känsla över det...så håll utkik och tipsa mig så ifall. Hittade i butiken där jag provade klänningen men 600 kr tycker jag va lite väl dyrt...!!?? eller?

Hur går det med planeringen för alla...nyfiken! själv undrar jag lite över det här med ringar...ska ni köpa färdiga eller ska ni låta någon göra dem? det är ju ganska mycket snack här inne om ringar som är maskin gjorde och de som är gjorda för hand ...några funderingar kring detta ???

Kram på er!

• Ida Halmstad

Halloj på er! Är det bara lilla jag som är här inne .... har suttit framför datorn nu i några timmar, fastnade på ebay...herregud vad mycket bröllopssaker dem har där.....den ena roligare än den andra!!!! Hoppas att allt är bra med er...kram

• Ida Halmstad

...har nån här beställt från ebay ???

• Ida Halmstad

Hej hopp!

Tyvärr va jag inte på mässan, va där förra året och kände att det kanske inte skulle vara så mycket nytt!! Hur va det, fick du några ideér?? va modevisningen bra ??

• Ida Halmstad

Bara jag igen! Måste ju berätta att jag va och prova bling bling i lördags....det va nice! Hittade jätte fin kombination som jag blev väldigt sugen på !!! surfade sen runt på nätet när jag kom hem, snacka om prisskillnad att köpa över internet. För samma ringar (märke) skulle man typ tjäna in 7000 kr av att köpa den över internet...!! Det e ju bara att gå in till stan och exakt ta reda på strl och allt och sen handla över internet, dock vet jag inte riktigt hur det funkar med om man skall skicka det eller vad man skall göra!?!

• Ida Halmstad

september2008- ja jag tror jag ska ha tre ringar. Nr 2, alliansringen i guld kostar 4000 på jemp guld och den andra nr 1 i vitguld kostar 12000 på diamant.nu (17.000 i affären), mycket pengar men den ringen har jag typ gått och tittat på innan min blivande ens friade till mig så jag har väldigt svårt att slita mig ifrån den. Men det är möjligt att det blir nått annat iaf, beror på kostnader på allt annat. Men när jag provade nr 1 tillsammans med min förlovningsring kändes det som att det var något som fattades och när jag la till nr2 blev det jätte fint. Den är ganska smal så det känns inte obekvämt. Har du tittat nått på ringar, provat??

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?