Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08?

hej

här vill jag oxå vara med.
    vi ska gifta oss sep/okt -08. har inte bestämmt datum ännu.
    har inte kommit så långt med planerna.

• september2008

ida halmstad - om du läser artikel igen så ser du att dom (svenska kyrkan) vill inte att pappan står mellan bruden och brudgummen när dom gå fram. Att det verkade vara ok om pappan gick på andra sidan. Alltså när dom (far och brud) kommer fram att dom står far, brud och brudgum, ej brud, far och brudgum. Det stod även något om att brudgummen inte heller fick tacka "far" när han kom fram.
    Så helt kört är det nog inte

• september2008

hej svej

ska vi inte försöka träffas för en fika någon gång snart???
    om det är någon mera som är sugen så fungerar det bäst för mig i alla fall med helgen.

vad tycker ni??

• september2008

jag i halmstad, vallås

du då Pidis??

• september2008

ida halmstad

glöm inte att man kan göra snygga hårsmycken själv.
    hur ser ditt dröm hårsmycke ut??? kanske man ser något liknande när man är ute och surfar

• september2008

ida halmstad -
    jag ska håll koll. hör av mig om jag ser något snyggt

jag har inte kommit långt. tänker gå ner i vikt innan mitt bröllop så någon kläning vill jag inte köpa ännu. Har en aning om hur jag vill att våra trycksaker ska se ut.
    jag vet hur min ring ska se ut men har börjat bli lite osäker. det finns sååååå många snygga modeller. hade jag haft pengar hade det blivit en med en fet diamant men nu blir det nog små stenar i stället
    Jag bryr mig inte om min ring är maskin eller handgjord. bara jag gillar den så kvittar det mig

• september2008

ja då har man varit på wapnös bröllopsmässsa. shit vad mycket visitkort och brochyrer man hade med sig hem

var det någon mer som var där??

vad tyckte ni i så fall om modevisningen??

• september2008

ida halmstad - modevisningen var väl så där. hade varit bättre om det varit mera bröllopskläningar. själv tyckte jag att dom visade en massa andra kläder. men men.... i annat fall var det en ok mässa. mycket att titta.
    vilken ring funderar du på att köpa??? är lite nyfiken

Pidis- hade gärna gått på mässan men är uppbokad hela helgen. du får berätta hur det var

• september2008

shit ska man tänka på en sådan oxå

ska nog höra med en släkting om han vill sjunga.

vad kostar en solist då om han inte kan/vill????

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?