Falkenberg/Halmstad -08?
Hej girls!
Här är en till som gifter sig i Halmstad nästa år, närmare bestäm 9/8-08.
Hej girls!
Här är en till som gifter sig i Halmstad nästa år, närmare bestäm 9/8-08.
Tack tack!
Ja vad lustigt det blev men det går ju att läsa ändå.
Vi bor i Gullbranna så vi har valt att gifta oss i Tönnersjö kyrka. En liten och charmig kyrka. Jag har en liten konstig grej med kyrkor och det är att dom måste vara vita... Så som tur är var kyrkan i Tönnersjö vit.
Är osäker på det med prästen men om jag inte har fel så har jag för mig att prästen man väljer måste tillhöra den församlingen som han jobbar inom.Vår präst jobbar både i Trönninge, Eldsberga och Tönnersjö. Så det måste ju finnas flera präster inom samma församling. Men vill man ha en utomstående anar jag problem...Det kyrkliga är ju väldigt konservativt..
fitforfight:
Har du beställt klänning från Kina? Funderar själv på att beställa från Milly Bridal men är lite osäker på det här med att beställa på det här sättet...tänk om ngt blir fel?
Jag har dessutom drygt 10 kg som ska bort..stress!!
När gifter du dig?
fitforfight:
Förresten känner igen dig så himla väl...
Hur gammal är du?
Var gick du på gymnasiet?
Börjar likna 20 frågor det här...
Hej flickor!
Hoppas allt är bra med er.
september2008:
Jodå dopet gick bra, lite väl mkt stress bara...
Cevin kräkte ner prästen som avslut på dopet...Hoppsan!
Men nu är det gjort och det är skönt det.
Måste kolla upp datumet, men har jag inget annat för mig så är jag på - gällande mässan alltså .
fitforfight:
Hur galet snygg är inte klänningen då?!?!
Har du sytt den själv?!?
Vad som är ännu mera galet är att när jag kollade igenom resten av bilderna i ditt galleri så dyker Tinny upp!!!
Han och jag är gamla skolkamrater och hängde i samma gäng i Fyllinge...hur sjukt som helst - världen är bra liten!
Du får hälsa honom från mig!
PS skitsnygga bilder på dig i galleriet på FL! Är du modell?DS
Kram på er!!
Naej...Heter egentligen Charlotte så det blir kort och gott Lotta för dom flesta men aldrig Lotten..
Fast förresten...nu när du säger det så var det nog Tinny, Lucas och några andra av grabbarna grus som kallade mig för Lotten, Lotta Engberg var det mkt av också - fyra bugg och en coca cola...tralla lalla la..
Det syns att du gillar att stå framför kameran - verkligen skitsnygga bilder!
Det där med att göra ngt bara för att kolla om man kan, känner jag igen...dock inget så extravagant som en bröllopsklänning. Jag gjorde en dopklänning till Casper. Jag hade nada kolla på vad rätsida och avigsida etc innebar. Mamma undrade om jag var riktigt klok eftersom jag inte ens visste vad rätsida var, min svärfar erbjöd mig pengar att köpa en dopklänning för. Men icke sa nicke...jag gjorde det! Synar man den så ser man att den är hemmagjord men på håll är den faktiskt helt ok.
Jo för fasen!! Fika kan man inte få för mkt av...och det är alltid trevligt att sitta ner och tjabba lite skit
Så fika...när? var? hur?
Kram på er girls!
Works for me too...
Hej flickor!
Nu är jag här igen...
Gud har knappt tänkt någonting på bröllopet och nu verkar det ha slagit slint för nu kan jag inte sluta tänka och planera...
Sitter just nu och kollar ringar...
Hur är det egentligen ska vigselringen vara större eller mindre än förlovningsringen eller kvittar det?
Fler frågor och smakråd lär komma...
Håll tillgodo tjejer!
Kram på er!!
Tycker att det låter som en superbra idé...vad tycker ni andra?
Både lördag och söndag passar mig men tar helst lördagen...så har man söndagen fri med familjen innan jobbveckan kallar igen. Mitt tips är att vi är där till dom öppnar (om det blir där dvs) eftersom det lätt blir fullsatt, så kan vi sitta i sofforna längst ner - blir ju bra när man är några stycken. Tror dom öppnar 11.00?
Kram Lotta
Nä..har bara lusat igenom vad som finns. Vill inte ha ngt flashigt och av ngn konstig anledning så har dom jag gillat mest varit dom billigaste! Kan inte bli bättre...
Vi har en väldigt enkel förlovningsring som är lite svår att matcha ihop med nya moderna stuket på ringar. Kanske skulle man byta f-ring också när man ändå är i farten.... Ha ha
Låter bra
Ska bli kul!
Synd att du inte kan Pidis men vi hinner med många fikor innan vi gifter oss...
See ya!
Vad kul att du också kan komma ändå Pidis!!
Ska bli kul att få träffa er alla!
Stora kramen till er alla!
Jag tackar också för en mysig fika.
Får hålla med...det var nog min längsta fika också, men trevligt var det!
Men just nu snurrar huvudet värre än innan hi hi
kRaM pÅ eR!