Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg/Halmstad -08?

Jag kan tyvärr inte på söndag.... har planerat att va sjukt bakis och så e mina vänner ifrån stockholm å malmö fortfarande kvar då.

Ska ha sleepover hela helgen

• fitforfight

Vet inte om vi pratat om detta innan ,men är det någon som ska byta klänning på kvällen?

Jag funderar på att göra det när festen drar igång,vi ska förhoppningsvis vara ute ganska mycket för det finns en jättestor trädgård till festlokalen. Man vil ju inte ha gräsfläckar över hela klänningen.

• fitforfight

Vi har inte heller särskilt stor budget ,men i och med att jag ska beställa ifrån kina så kostar en extra klänning bara 50 dollar plus frakt så det e ju inte så mycket.

• fitforfight

Jag hoppas på att få slippa köpa julklappar ! Vi flyttar till hus 14 December och har verkligen inte tid att handla och inte råd för den delen.

Vanligtvis köper alla något för 50 kr som ska passa alla och så leker vi någon lek för att bestämma vem som ska få vilken present.

Till vår son och min brors barn köper vi julklappar till ,men det blir att åka till Gekås och handla.

• fitforfight

DEt verkar som om det bara e du så jag slänger in ett inlägg för att hålla dig sällskap

Nu ska jag gå och kolla lite tyger , det kliar i fingrarna så jag ska ge mig på att sy min klänning som jag ska byta om till själv

Med tanke på att jag inte kan sy så bra så kan det sluta precis hur som helst

• fitforfight
    Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:14:57 följande:
    Hej girls!Här är en till som gifter sig i Halmstad nästa år, närmare bestäm 9/8-08.
    [/citat]

Välkommen hit !! vilken kyrka har ni valt?

En fråga till alla:

Måste man ha en präst ifrån sin egen församling eller får man välja vem man vill?
    Pidis skrev 2007-11-14 11:04:32 följande:
    [citat]

Det börjar närma sig för mig nu i början av December ska jag beställa. Dock så kommer det ta 50 dagar för kläningarna att bli klara för jag ska ha en tärnklänning som dom inte har i sitt sortiment. Sen kommer kiniska nyåret och då har dom stängt . Så väta inte för länge med att beställa om du vill ha den i god tid.
    Jag hittat den jag vill ha men ska vänta lite med att beställa den. Fitforfight skulle beställa därifrån så tänkte fråga henne om kvalit och passform när hon fått sin.Själv då?
  • fitforfight

Så konstigt det blev !! hoppas ni fattar

• fitforfight
    Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:38:20 följande:
    fitforfight:Förresten känner igen dig så himla väl...Hur gammal är du?Var gick du på gymnasiet?Börjar likna 20 frågor det här...
    Hi,hi ! Jag e hela 28 år och heter Erika är uppväxt på Vallås och gick sen på Sture (media).

Vi ska gifta oss i Snöstorp ,men jag vill ha en präst ifrån Eldsberga(vi kanske vill ha samma) Henrik heter han jag vill ha.
    Vi gifter oss på Midsommar föresten och ska ha festen på Lions i Lilla Böslid.

Jag ska beställa ifrån Kina. Det e ju så galet billigt att det inte gör något om det blir fel. Sen så har Milly fått jättebra kritik och e jättetrevliga så jag är inte orolig.
  • fitforfight
    Pidis skrev 2007-11-14 14:57:39 följande:
    Fitforfight: Har du beställt din ännu??Är väldigt nyfiken på hur den är:Vet inte när jag ska beställa. Vi gifter ju oss inte fören nästa jul. Så hinner väl gå ner lite i vikt innan det hoppas jag.Ulvatorp: VälkommenVad roligt att vi blir fler och fler.Som september 2008 sa så får du gärna göra oss sällskap till bröllopsmässan i gbg i februari. Vi är redan tre. Maila mig då på ida@punkt.seVi hörs och förhoppningsvis sesKramiz
    Jag har inte beställt ännu ,men ska göra det i början av December.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?