Falkenberg/Halmstad -08?
Jag kan tyvärr inte på söndag.... har planerat att va sjukt bakis och så e mina vänner ifrån stockholm å malmö fortfarande kvar då.
Ska ha sleepover hela helgen
Jag kan tyvärr inte på söndag.... har planerat att va sjukt bakis och så e mina vänner ifrån stockholm å malmö fortfarande kvar då.
Ska ha sleepover hela helgen
Vet inte om vi pratat om detta innan ,men är det någon som ska byta klänning på kvällen?
Jag funderar på att göra det när festen drar igång,vi ska förhoppningsvis vara ute ganska mycket för det finns en jättestor trädgård till festlokalen. Man vil ju inte ha gräsfläckar över hela klänningen.
Vi har inte heller särskilt stor budget ,men i och med att jag ska beställa ifrån kina så kostar en extra klänning bara 50 dollar plus frakt så det e ju inte så mycket.
www.dresses.com/order/1138.html
här e klänningen som min tärna ska ha och jag tänkte byta om till en likadan fast i ivory.
Jag hoppas på att få slippa köpa julklappar ! Vi flyttar till hus 14 December och har verkligen inte tid att handla och inte råd för den delen.
Vanligtvis köper alla något för 50 kr som ska passa alla och så leker vi någon lek för att bestämma vem som ska få vilken present.
Till vår son och min brors barn köper vi julklappar till ,men det blir att åka till Gekås och handla.
DEt verkar som om det bara e du så jag slänger in ett inlägg för att hålla dig sällskap
Nu ska jag gå och kolla lite tyger , det kliar i fingrarna så jag ska ge mig på att sy min klänning som jag ska byta om till själv
Med tanke på att jag inte kan sy så bra så kan det sluta precis hur som helst
Så konstigt det blev !! hoppas ni fattar