Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08?

ida halmstad- vilka snygga ringar. nr 2 är ju typ som jag vill ha. så du ska ha 3 st ringar? vad kostar dom?

jag hittade en dansk sida med skit snygga ringar. en modell var precis som min fast med färgade "ej" diamanter. har börjat fundera på om jag ska/vill ha en ring förutom den i bilden med färgade stenar. typ samma model.
    min förlovningsring som jag har nu är en ganska bred slät ring i gultguld. men jag vet inte.

• september2008

fitforfight - din nr 2 är precis den som jag funderar på. jag har en länk till en dansk smyckesbutik med massa smala ringar. jag letar upp den och lägger den här om en stund

ida halmstad- jag blev oxå lite sugen på tre ringar men det blir budgeten som bestämmer. mycket fina ringar du valt i alla fall. Jag har kollat lite på ringar. Är nästan hundra på vilken ring som jag vill ha. Men efter som jag ÄLSKAR smycken så har jag lite svårt att bestämma mig. Det är ju ett tag kvar till bröllopet så man kan ju ändra sig

• september2008
    fitforfight skrev 2007-10-09 21:27:04 följande:
    Jag har kollat där några gånger ,men dom har bara 14 karats guld i sina ringar vilket har fått mig lite tveksam.
    det har jag inte tänkt på med karaten.

jag funderade nämligen på att köpa en av deras ringa med rosa stenar. efter som vi troligen kommer att gifta oss borgligt den 11 sep och sedan kyrklig välsignelse den 20. tänkte då att den med diamanter den 11 e och den med rosa stenar den 20de. vi kommer att ha rosabrunt tema nämligen. men det är bara en ide ännu
  • september2008
    fitforfight skrev 2007-10-09 23:40:08 följande:
    Vi har oxå rosa som tema och har oxå funderat på rosa stenar i ringen ,men frågan e om jag fortfarande tycker det e snyggt om 20 år.
    precis vad jag tänker. det är jobbigt. det är ju ändå något som man ska ha på handen resten av sitt liv....
  • september2008

ida halmstad- jag har ett word blad som man skriver ut och antingen sätter in i en fin pärm eller klipper och klistrar in i en pärm. om du vill kan jag skicka filen till dig.
    har inte bestämmt mig ännu hur jag vill ha det. fördelen med lösa blad är ju att ingen behöver vänta på att får skriva och man kan ha bladet vid bordet och fylla i den all efter som
    annars har jag för mig att det finns en hemsida som säljer en fin bok, hittar jag länken så lägger jag den här i tråden

• september2008

jag ska skicka den till alla men först måste jag få ta i filen som finns på min kraschade hårddisk. men förhoppningsvis nu i veckan.

håll tummarna att it-killarna kan rädda våran hårddisk
    haha

• september2008

hur går det för er hallänningar?

själv händer det inte mycket. vi håller på att bestämma datum. just nu lutar det väldigt mycket den 20 sep -08.

ska börja på att göra korten så snart lönen och räkningarna är betalda Jag och en tjej kompis ska se vad våra kloka huvud kan skapa.

kläning kommer jag nog inte ens att titta på detta året. jag försöker gå ner i vikt så att köpa kläning nu känns helt fel.

• september2008
    fitforfight skrev 2007-10-17 09:11:21 följande:
    jag ska gå ner 2 kilo till (har redan gått ner 32 kg) sen ska jag beställa min klänning, ska beställa ifrån Kina så jag vill vara ute i god tid.det blir dennawww.millybridal.com/store/comersus_viewItem1....eller dennawww.millybridal.com/store/comersus_viewItem1....
    jag är imponerad över din viktnedgång. hur har du gått tillväga? själv behöver jag gå ner minst 20 kg. jag har börjat tränat med tyvärr har jag problem med att jag stoppar en massa onödigt i munnen. har dålig självdisiplin....

om jag få ge min röst så tycker jag nr 2
  • september2008
    fitforfight skrev 2007-10-17 12:13:12 följande:
    jag gick upp 30 kilo när jag va gravid och flera veckor efter jag fött så såg jag fortfarande gravid ut och kände inte igen mitt eget ansikte så då bestämde jag mig för att det fick va nog Jag började promenera mycket och åt inget onyttigt på flera månader. Försökte skippa alla kolhydrater och åt mycket quinoa med tomatsås och en massa sallad.problemet är att ju mer jag går ner desto mer känner jag att jag kan unna mig saker så nu står jag still. men jag ska bli av med resten snarast Sonen är nu 6,5 månad så jag är väldigt nöjd med min viktnedgång ,men mycket vill ha mer
    jag har en son som är 14 mån. var kraftig innan men graviditeten hjälpte på ganska bra. sedan hade jag en jobbig tid efter förlossningen som gjorde att jag inte kunde röra mig så mycket som jag ville. jag ammade inte så där kunde man inte heller få någon hjälp *ler*. hade lite andra små krämpor som påverkat min behållning av graviditetvikten. men den största boven är ju min hand och mun...
    har du tips så har jag gärna emot dom.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?