Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08?

förresten vi är nog än så länge 3 tjejer som ska upp till gbg på bröllopsmässa i feb.
    Kanske vore intressant????
    i så fall är det pidis som tagit emot intresseanmälningen via mailen. den står här uppe någonstanns

• september2008

Ida Halmstad skrev 2007-11-14 16:22:08 följande:

fitforfight- hmmm jag gick med på Sture/media, dock e jag två år yngre men jag känner inte igen dig....men det e ju några år sen så man kan ju ha förändrats lite..förhoppningsvis iaf !*skratt*Hoppas att allt är bra med er tjejer. Vet ni vad jag gjort idag...*skratt* nästan lite pinsamt att tala om men jag var inne i en underklädesbutik och de hade halva reapriset och hittade superfina stay-ups i vitt med superfin spets..kostade 15 kr så jag slog till !!! hehe...ute i god tid !!Kram på er!
    verkligen ute i god tid.
    men vem vet dom kanske bli använda innan bröllopet
  • september2008

Jag ska se om jag kan hitta den sida där jag fick nys om bröllopsmässan

• september2008
    Ulvatorp skrev 2007-11-16 00:11:28 följande:
    Hej flickor!Hoppas allt är bra med er.september2008:Jodå dopet gick bra, lite väl mkt stress bara...Cevin kräkte ner prästen som avslut på dopet...Hoppsan!Men nu är det gjort och det är skönt det.Måste kolla upp datumet, men har jag inget annat för mig så är jag på - gällande mässan alltså .fitforfight:Hur galet snygg är inte klänningen då?!?!Har du sytt den själv?!?Vad som är ännu mera galet är att när jag kollade igenom resten av bilderna i ditt galleri så dyker Tinny upp!!!Han och jag är gamla skolkamrater och hängde i samma gäng i Fyllinge...hur sjukt som helst - världen är bra liten!Du får hälsa honom från mig!PS skitsnygga bilder på dig i galleriet på FL! Är du modell?DSKram på er!!
    Låter som ett roligt dop Själv så hörde jag inget när henry döptes pga att han gallskrek genom HELA dopcermonin. Då var pulsen väldigt hög

Hade varit kul om det fungerade för dig att hänga med till gbg. Ju fler desto roligare
  • september2008

jag vill gärna fika
    kanske nästa helg?
    hur ser det ut för er?

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?