080809
Hej!
Här är ett par till 080809!
Virvel:
Var ska ni gifta er?
Hej!
Här är ett par till 080809!
Virvel:
Var ska ni gifta er?
Vi ska gifta oss på Flädie mat och vingård utanför Lund. Har bokat hela stället så vi är där hela helgen!
Har du kommit långt i planeringen?
Vi har faktiskt bokat det mesta som går att boka d v s lokal, kyrka, präst, konditor, frisör, smink, fotograf, blommor.
Inbjudningskorten skall vara klara innan jul och även festprogrammen.
JAg har ett ganska hektiskt arbete så jag vill ligga bra till . Det kommer ändå att vara superstressigt så jag tänkte förebygga så gott det går
Ser så fram emot det men det är ju sååååå långt kvar....
Virvel:
Jag måste säga att er sida är verkligen jättefin och jag beundrar all dem som mäktar med detta. Jag känner att jag inte har tiden till detta själv men gud vad jag beundrar det.
Jag kommer att ta något något som heter bröllopspaket där allt ingår; hår, hud och smink. Kostar 2 500 kr vilket jag tycker är prisvärt.
Ps. Heja Växjö BB- jag föddes där också 1977
16 april 1977
Du?
Nej inget ännu.
Är lite orolig för att man inte skall hitta "rätt" klänning men det är väl obefogat! Finns ju massor att välja på. det är kanske det som är problemet!
Virvel!
Jag hittade min drömfrisyr på din hemsida!
Nr 2 överst i raden...jag har letat och letat efter bilder men nada...inte förrän nu!
Vi ska designa våra ringar och vi ska möta guldsmeden om en vecka! Annars är det kolugnt på fronten. Klänning vill jag vänta med tills de nya kiollektionerna snart börjar droppa in!