Inlägg från: kalevala |Visa alla inlägg
  • kalevala

080809

HEJ ska oxå gifta mig denna dag, får jag vara med????????

• kalevala

Tack ,
    ringde o bokade en kyrkoruin idag , så vi hoppas på fint väder denna dag, eller hur , hur långt är ni i eran planering ???

• kalevala

virvel , vad långt du kommit , nåväl e väl en bit på väg , har bara beslutångest för allt man ska välja ............
    elin o jonas , skönt att ha valt fotograf va? väljer mellan 2 st.
    www.rixfoto.se och www.fotografmaritlasson.se
    hmmmmm, sen är det svårt att välja hur inbjudningarna ser ut!!!!!.....

• kalevala

virvel , trist det där med kompisen , ...den jag hade tänkt fråga ska ha barn i maj tror ni hon har tid då att vara toast madame ?????? hmmmmm. frågan är ju fri !?
    annars blir det nog stora syster.
    vi ska inte ha tärnor eller marsalkar eller nåt sånt .......
    en stor fråga till , musik . live band eller dj eller både och ????????????

• kalevala

Godmorgon allihop. hade några minuter innan jobbet.
    försöker få min m2b att engarera sig lite och har bett ett antal gr att ringa ett band , varav han känner medlemmar , , och höra vad de tar ,för att se om budgeten håller eller ej , ....men ack .......vad göra ??????

• kalevala

hjälpte att få ett litet spunk ryck igår ........han ringde till en medlem igår efter jag somnat , o berättade det nu när jag kom hem från jobbetl....... så de skulle talas vid idag igen , vi får väl se !!!!!!!!!!forsättning följer , jag själv kunde inte låta bli att gå in o titta på ringar när jag skulle egentligen hämta sonens glasögon...........kalevala´såklart.

ikväll har vi ordnat barnvakt o ska bada utom hus jacuzzi ............mys.

• kalevala

GODMORGON IGEN PÅ ER !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    morgonstund har guld i mund !!!
    Vad ska ni ha för sånger ???om ni ska.
    Och vilken storlek är bra på fest programmet ?

• kalevala

jaag är inte så långt faktiskt.............men jag tänker mycket,.......på mycket,,,,,......

• kalevala

vi ska önska pengar eller presentkort på resa.......

Svar på tråden 080809