Vi gifter oss kl 16, vi har valt att fotas innan bröllopet, känns som att det blir lagom med tid till allt innan vigseln om man har den kl 16.
Jag har valt min älsta och bästa vän som brudtärna och min m2b har valt sin bror (tror inte att min bror hade varit så snygg som tärna, han passar inte så bra i högklackat och klänning...).
Cindell
Har du kollat in www.brollopsplaner.blogspot.com där finns hur mycket inspiration som helst om du kollar in hennes bröllopsbank. Är en superkul blogg att läsa också!
Vi fick inte huset förresten :( Helknäpp mäklare, vi fick inte något förtroende för honom. Han drog ut på budgivningen och krävde att få se vårt lånelöfte bara för att veta hur högt vi kunde gå. Ska väl han skita i bara vi kan betala tänkte jag! Så vi vägrade skicka in det, pratde med vår bank som sa att mäklaren kunde ringa till banken om det var något problem. Nu sitter jag och tycker lite synd om huset som inte fick oss till nya ägare. Men men det finns fler hus på marknaden, det är väl bara att bryta ihop och komma igen!
Har kollat priser hos frisörer idag, herregud vad det kan skilja i pris, här krävs en omfattande undersökning. Vet ni andra hur mycket ni får betala, känns som man kan bli lurad på tusenlappar! Vissa tog 2000 andra uppåt 5000!!!!
Oj så långt det blev idag! Ha det så bra och välkomna till tråden alla nya!
Kramar