080809
Tessan K
Här är en till som är uppe tidigt en lördagsmorgon! Tog dock ngn timme innan jag letade mig till datorn :)
Inspiration till korten - jag bor i Sthlm men är just nu uppe i norrland och hälsar på hos min mamma. Hon bor utanför en pytteptteliten stad. Igår åkte vi in till denna lilla stad och där har de öppnat en butik som rör papper och pennor och allt liknande. Ägarna var helt otroliga! De bjöd in oss på kaffe och sedan fick jag använda deras skärmaskiner och de formligen sprutade idéer!! Jag fick så många uppslag, jag har ännu inte hunnit sortera alla mina tankar :)
Jag var nog där i tre timmar, helt suverän service! Jag har varit in i några affärer hemma i Sthlm men där blir det så opersonligt, man är bara en i mängden.
Nej jag ska absolut gynna denna lilla butik och köpa allt mitt material där! De erbjöd sig att beställa hem allt jag ville ha!
Igår gjorde jag som sagt var två st kort. En som går i brunt och lite rosa/grått och det andra går i olivgrönt och cremevitt. Kan skicka bilder till dig senare om du är intresserad?!
Ha en trevlig lördag!