080809
Ja det var ju inte alls roligt....jag har oxå lite problem med värdparsbiten......det är klurigt...
Virvel
Ser du mitt galleri nu?
Ja det var ju inte alls roligt....jag har oxå lite problem med värdparsbiten......det är klurigt...
Virvel
Ser du mitt galleri nu?
Japp......vi har frågat ett kompispar...de som har gift sig nu i ocktober....mycker passande=) sedan har vi tänkt att min syster med man också ska hjälpa till...men så har de en liten flicka på två veckor just nu och inte så mycket tid för annat.......såååå....vem ska man fråga???....vi har tänkt att ha 4 personer iallafall....avlasta varandra lite så det inte blir för mycket....vill ju att de ska kunna njuta av dagen de med=))
Vad roligt=)) Världen krymper för varje dag=))
Jag håller med dig om värdparsbiten....man vill inte behöva bry sig om nått annat än varandra=)
Ja det kanske är lite tidigt än.....
När det gäller buketten finns det bara två affärer i Vetlanda att väja mellan...så jag får väl visa dem bilden jag vill ha...få se sedan var jag får bäst pris=)
Det wärdshuset vi ska vara på har ett speciellt fik´där de tar tårtan ifrån. Väljer vi att ta från nått annat ställe får vi betala 20:- per person
Ja precis=))
Jag har plaretat in julklappsköp och provning av brudklänning de n 10 dec. I jkpg.....det ser jag fram emot nu=)
Kristinas Brud och Fest
Jag köpte en Tiara i Örebro när jag va och hälsade på min syster!! Det är i guld (ej äkta) med lite stenar på. Ska ta ett kort och lägga in men min mobil är på lagning för tillfället.
Jag var med min kompis i jkpg, det är därför jag oxå vill hyra därifrån...väldigt trevliga=))
Har redan varit och tjuvkikat lite och de har mycket fint=))
Såå bor du i jkpg?
Jag är ju väldens mest nyfiknast människa...... du får väl ta och avslöja vart du kommer ifrån snart=)) hehe
hehe...jag vet=))
min m2b kommer med små trevligt överaskningar.....han bokade fotografen....=)
sedan tänke jag lägga in det i planeringkalendren här på bt....då va det redan fixat=)).....lite förvånad faktiskt men blev väldigt glad=)
Vi diskuterar väldigt mycket om bröllopet tillsammans=)
Hoppas att det håller i sig bara!!
Åhh....jag blir också väldigt nyfiken....jag ska ockå beställa därifrån=)
Vi ska också beställa från calligraphen!!
Om jag läser klart kanske innan jag skriver=)) hehe
Jag ska beställa, inbjudningskort, plaseringskort, tackkort, kuvert till allt. Graverade glas till mig och Jonas "brudskålen", rosenblad, såpbubblor, kanske en tårtfigur.
Det finns allt för många låtar att välja mellan, för oss står det mellan:
Aerosmith - I dont want to miss a thing
Du Är Allt, Sonja Alden & Shirley Clamp
Your song - Elton John
When you say you love me - Joch Groban
you´re the inspiration - Chicago
Jag vill absolut ha med Du är allt, för jag ska ha två koimpisar som ska sjunga och det kommer bli bra tror jag i den verion där både Sonja och Shirey sjunger.
Nu har laget ut en bild på min tiara i mitt bildgalleri och en bild på ljusstaken som är ett hjärta som vi ska ha framför oss på festen, istället för någon brudbåge. Vi ska klä i den i lite grönt!! Kommer bli fint tror jag=))