Bride in England skrev 2007-11-19 17:25:18 följande:
Och alla har jobbar heltid? Hjalp! Hur hinner ni med? Min m2b tycker jag overdriver nar jag ar stressad over brollopet nastan 9 manader innan. Vi maste fixa allt sjalva eftersom vi har hyrt en lokal, maste hyra bord, dukar, tallrikar osv osv, dvs ALLT. Har inte haft en sekund over for att tanka pa kladsel-tillbehor och vigselprogram osv. Det AR val 9 Augusti 2008 som vi alla gifter oss!?!?
Jobbar också heltid, skulle nog inte kunna gifta mig annars med den festen osv som vi vill ha, det kostar pengar....! Och så mycket är det inte så jag känner att man måste ha mer tid än fritiden till att planera. Det är ju långt kvar dessutom
Klart så här långt: Kyrka, festlokal, klänning, vem som ska göra tårtan, kontaktat floristen, börjat kolla på fotograf (som vi nog måste boka asap för det börjar bli uppbokat och sen måste vi ta beslutet om vi ska ha en professionell fotograf, har missat att budgetera fotografen, men den är såå viktig för oss), börjat kolla med frisör (vet vilken frisyr jag vill ha men hade väl inte tänkt att gå till frisör från början, men tärnan vill gärna..., men det kostar ju det med!), köpt materialet till inbjudningskorten mm, ja, bestämt tema, bokat in kökspersonalen.