080809
virvel:
hmm neee det har jag inte tänkt på. Såg du någon av bilderna när du va inne?
virvel:
hmm neee det har jag inte tänkt på. Såg du någon av bilderna när du va inne?
virvel:
Har du lust får du gärna skicka monogrammet till mig mä
sarahdahlin@bredband.net
Resan äntligen bokad YYYYEEEEYYYYY
Lokal och resa bokad. Nu får vi verkligen hoppas att någon kan gifta oss också hi hi
Jag håller med dig virvel, det är något speciellt med kyrkobröllop. Det är något jag alltid har sett framför mig. Men då min m2bs föräldrar är troende av en annan religion så vill han inte gifta sig i kyrka. Dessutom då han inte växt upp med kyrkan på det sättet jag har så känns det inte bra för honom. Det accepterar jag utan tanke. Men hur fint är det inte med kyrkobröllop? Plus att du inte behöver oroa dig för en dålig dag med regn...
Hej tjejer,
Hos mig står det ganska still faktiskt. Slipar lite på festprogrammet lite då och då.
Då min blivande svärmor ska sy min klänning känner jag att det börjar bli lite panik med hur jag vill att klänningen ska se ut. De senaste gångerna jag skulle iväg och titta på klänningar har det inte blivit något. Jag hoppas verkligen att det blir av nu på fredag. Jag tror min blivande svärmor börjar känna sig stressad .
Var och provade klänningar i fredags. Har ni också varit med om att den första man provade är den perfekta? Ska lägga upp lite bilder på klänningarna jag provade så ska ni få säga vad ni tycker.
Nu har jag lagt in tre bilder på de klänningarna jag provade. Säg gärna vad ni tycker
Kan man ha ojämnt antal med tärnor och marskalkar?
bridesilly:
Hur gör du i kyrkan? Hur ska de gå? Helt plötsligt löser sig ett problem.
Nu tror jag att ni ska kunna se bilderna.
Jag blev väldigt positivt överraskad att jag passade i en klänning i rak skärning utan axelband. Det är korsett i ryggen också och det tycker jag är jätte fint. Så den är min favorit, alltså bild 3.
Den v-ringade tyckte jag framhävde mina bröst för mycket. De blev så enormt stora. Annars trodde jag att det skulle vara en given skärning för mig.
Den andra med halterneck sa hon i affären inte alls passade på mig och jag störde mig lite på de små men enormt många knapparna som var i ryggen.
Så kortfattat håller jag med er. Den axelbandslösa är min favorit.
blivandefrularsed
Klänningen sitter jätte fint på dig! Kul att du redan hittat en. Själv ska jag gå ner lite mer och klämma i mig en storlek mindre innan jag införskaffar mig en. Vill gärna se vårkollektionen innan jag bestämmer mig helt.
Bara kul när fler ansluter sig. :)
bridezilly
Var på Cypern bär resan?