Pojkvännens fantasier
Hej!
Jag har det hur bra som helst med min pojkvän och jag älskar honom över allt annat. För kanske ett halvår sedan gled vi in på att diskutera våra fantasier. Det kom då fram att han brukar fantisera om mig tillsammans med mina ex. Jag hade inte tänkt på det förut men då jag fick höra det så slog det mig att han brukar lyssna om jag berättar om tidigare förhållanden och ställer inte sällan följdfrågor som glider in på sexuella erfarenheter. Jag är en ganska pratglad person som pratar om allt möjligt med mina väninnor och fortsätter babbla om jag inte blir avbruten och har därför inte reagerat på detta tidigare. Vad man tidigare har hör så ska man ju inte prata för mycket om sina tidigare relationer med sin nuvarande för att det skulle skrämma bort dem.
Han nämnde även att han tycker om att se då andra män fäster blicken på mig om vi är på stan eller krogen och att han finner mig extra sexig då jag är berusad eftersom jag lätt blir flörtig och lite fräck när jag är det.
Jag tycker att det känns som lite märkliga fantasier, men han tycker att jag ska ta det som en komplimang eftersom fantasierna iaf handlar om mig. Måste säga att jag känner mig lite smickrad ändå
Frågade om han aldrig blir svartsjuk i sådana situationerna för det skulle jag bli, men han svarade att han vet att det är han jag älskar och att det bara är upphetsande att se min dragningskraft hos andra män. Kan man verkligen vara så säker på någon annans kärlek? Det är iofs sant, men ändå.
Är det någon som känner igen sig i den här situationen? Vill han verkligen att jag ska flörta med andra män eller är det bara fantasier som jag inte ska bry mig om? Jag älskar verkligen min pojkvän och gör vad som helst för honom. Det blev ett långt inlägg och jag uppskattar att ni läser igenom och kommer med era synpunkter och efarenheter.
/Milla