Pojkvännens fantasier
Tack för alla de tänkvärda och kloka inäggen.
rosesarered:
Intressant tanke att fantasiera kan basera sig på svartsjuka, men jag tror faktist inte att han är det. Har haft svartsjuka pojkvänner tidigare och jag kan inte se några tecken på det men svartsjukan kan väl kanske te sig på olika sätt.
Fröken Figo:
Jag kan förstå dina fantasier om att se sin älskade in action från lite distans. Det skulle bli som att se erotik med sin favoriskådespelare Håller dock med om att motspelanen helst inte skulle ha något ansikte. Tror faktist att det är kanske lite samma sak för min pojkvän då vi pratar om vad jag har och inte har gjort med mina ex, eftersom han har aldrig sett eller träffat någon av mina dem. Inte heller i andra fantasier som tex på krogen finns någon vi känner utan det är endast okända män.
lilltass:
Vi behöver nog alla bekräftelse i någon form. Vad var det som blev jobbigt med hans behov av bekräftelse. Det är såklart inte roligt att endast vara någon annans juvel, men åtminstånde jag blir smickad av att min kille är stolt över mig. Jag tror att komplimangerna och omdömerna från partnerns släkt och vänner avtar vartefter man lär känna varandra. Det är ju alltid något annat när det är nytt.
Som det känns nu så är allting bra men det finns ju alltid en risk att det blir för mycket och då får vi helt enkelt lyssna på Fru Cinderella och säga stopp och prata med varandra.