(tom rubrik)
Jag hade oxå problem att göra inlägg - funkade inte. Dessutom försökte jag gå in på köp och sälj och kolla på en klänning och inga bilder laddas in - kan mkt väl vara jag osm klantar mig - nån annan som fått fram bilder?
Jag hade oxå problem att göra inlägg - funkade inte. Dessutom försökte jag gå in på köp och sälj och kolla på en klänning och inga bilder laddas in - kan mkt väl vara jag osm klantar mig - nån annan som fått fram bilder?
Hur ändrar man sitt lösenord från det man automatiskt fick när man registrerade sig på denna nya sajt?
Zuki girl.......... inte bara jag som vart oteknisk då :) Visst skrev du ihop ditt namn på gamla versionen?
Hoppas att det går att lösa så att ni som sparat saker som placering mm i den gamla kan få över det.......Ligger ju ofta supermycket jobb bakom. Håller tummarna :)
Zukigirl!
Ja, vilka fåniga saker man hänger upp sig på - jag gillar inte att behöva lägga till en 1 till min signatur....Känns som om jag är en i raden av en massa Pudan när det i själva verket är så att jag är the one and only :D
Pumpkin - så skönt att du kunde behålla din signatur! Jag fick inte heller med mig favoriterna ju men för min del är det inte så superviktigt eftersom jag redan är gift och bara inte kan dra mig härifrån!
Patrik-
Varför kan vissa behålla sin gamla signatur medan andra måste fixa ny?
Test av signatur
Pumpkin! Tack!!! Fick tillbaka mitt gamla nick och hittade alla mina favoriter!!
Pumpkin....
Ja, det gjorde de. Jag gick ur hela sidan, öppnade den igen uppgraderade (steg 2) och tryckte sedan på "mina favoriter" och då var de där!
Zukigirl........Vad konstigt! Funkar det för mig bode det funka för dig oxå.......Prova igen så håller jag tummarna!
Pumpkin!
Jag gjorde prexis som Zukigirl - valde alternativ två. Tyvärr kommer jag inte in på den sidan där man gör uppgraderingen nu så jag kan inte i detalj förklara för dig vad som stod. Men jag valde som sagt alternativ två. Fick upp en sida där jag skulle lägga in e-mail och lösenord och använda då mina gamla uppgifter och det funkade. Uppgraderingen fixades och favoriterna fanns där när jag kikade. Jag tror att orsaken till varför det funkade för mig och inte för dig kan hänga på det där om att din e-mailadress inte skulle vara giltig. Jag fick inget sånt meddelande.
Ledsen att jag inte kan förklara det bättre.
Pumpkin!
Exaktamente så gjorde jag :)
Har Patrik svarat nåt om varför vissas e-mailer inte funkar? Det är så många trådar på g så jag har inte riktig koll på vad som skrivs i dem alla :)
Håller tummarna att du får det att funka!
Duchessa!
Det var samma för mig - mitt gamla nick var upptaget så jag la till en etta till Pudan1. När jag sen gick in med det nicket kunde jag uppgradera via steg 2. Loggade där in med mitt gamla nick och gamla lösenord och fick tillbaka nicket och alla favoriter.
Honeypuff!
När du är inloggad (med ditt nya nick) går du till BT startsida. Väld punkt 2 i högra spalten och när det kommer upp att du ska lägga in dina uppgifter så lägger du in precis som om du skulle logga in på gamla BT. På det viset byter du din nya nick mot det gamla. Så gjorde jag och det funkade både med nick och favvisar.
Pumpkin!
Va bra! Trägen vinner sägs det ju!
Nån som vet hur jag byter mitt lösenord till ett personligt och inte den siffer/bokstavskombo jag fick när jag först loggade in på denna nya sidan? Har försökt under min sida - kontoinställningar men hittar det inte där :(
Pumpkin!
Menar du under "byt signatur" långt ner på sidan? Där var jag inne men får inte byta nåt eftersom det inte är 3 månader sedan jag registrerade den nuvarande.........lätt rörigt!
Har du testat?
Pumpkin!
Tack! Ser inte saker när jag har dem mitt framför ögonen! Nu har jag alla mina gamla uppgifter och eftersom jag börjar bli gammal och snurrig är det superskönt - orkar inte belasta den stackars hjärnan med nya lösenord till höger och vänster!