• Pumpkin

(tom rubrik)

Varför varför VARFÖR kunde jag inte logga in med mitt gamla konto??? Och nu när jag skapade ett nytt så skulle jag uppgradera det gamla, och visst, det verkar som att jag fått tillbaka min signatur, MEN alla mina favoriter är ju borta!?

• Pumpkin

zukigirl & pudan: Jag skapade ett nytt konto och gick sen till första sidan och klickade på steg 2 där - Uppgradera ditt gamla konto...

För min del kändes det viktigt med favoriterna - hade jag vetat att de skulle försvinna så hade jag sparat dem på datorn. Riktigt dåligt tycker jag!

• Pumpkin

pudan: Jag vill också ha tillbaka mina favoriter Kom de tillbaka automatiskt när du uppgraderat?

• Pumpkin

pudan & zukigirl: Förklara EXAKT, steg för steg, för mig hur ni fick tillbaka era favoriter. När jag uppgraderar så står det att min gamla mailadress inte finns registrerad - men jag får ju tillbaka mitt nick!?

• Pumpkin

zukigirl: Och jag gjorde båda stegen...

• Pumpkin

Jo, jag tror också att det är det det hänger på, men jag förstår fortfarande inte hur jag då kan få tillbaka mitt gamla nick?!
    Suck... Jag vill ha tillbaka gamla BT, trots allt.

pudan skrev 2007-09-02 13:26:45 följande:
    Pumpkin! Jag gjorde prexis som Zukigirl - valde alternativ två. Tyvärr kommer jag inte in på den sidan där man gör uppgraderingen nu så jag kan inte i detalj förklara för dig vad som stod. Men jag valde som sagt alternativ två. Fick upp en sida där jag skulle lägga in e-mail och lösenord och använda då mina gamla uppgifter och det funkade. Uppgraderingen fixades och favoriterna fanns där när jag kikade. Jag tror att orsaken till varför det funkade för mig och inte för dig kan hänga på det där om att din e-mailadress inte skulle vara giltig. Jag fick inget sånt meddelande. Ledsen att jag inte kan förklara det bättre.
  • Pumpkin

Du skapade först ett nytt konto, right? Sen när du var inloggad med det, då gick du in på första sidan och följde steg 2?

pudan skrev 2007-09-02 13:26:45 följande:
    Pumpkin! Jag gjorde prexis som Zukigirl - valde alternativ två. Tyvärr kommer jag inte in på den sidan där man gör uppgraderingen nu så jag kan inte i detalj förklara för dig vad som stod. Men jag valde som sagt alternativ två. Fick upp en sida där jag skulle lägga in e-mail och lösenord och använda då mina gamla uppgifter och det funkade. Uppgraderingen fixades och favoriterna fanns där när jag kikade. Jag tror att orsaken till varför det funkade för mig och inte för dig kan hänga på det där om att din e-mailadress inte skulle vara giltig. Jag fick inget sånt meddelande. Ledsen att jag inte kan förklara det bättre.
  • Pumpkin

Japp!

Honeypuff skrev 2007-09-02 13:36:38 följande:
    fattar noll. logga in med nya å fåtillbaka gamla?
  • Pumpkin

Han babblade om nånting som inte var relevant...

pudan skrev 2007-09-02 13:33:18 följande:
    Pumpkin! Exaktamente så gjorde jag :)Har Patrik svarat nåt om varför vissas e-mailer inte funkar? Det är så många trådar på g så jag har inte riktig koll på vad som skrivs i dem alla :)Håller tummarna att du får det att funka!
  • Pumpkin

Men har du testat uppgraderingen?

Duchessa skrev 2007-09-02 13:42:18 följande:
    Själv kunde jag inte registrera mitt gamla nick Duchess. Det var upptaget.. eh..? Jag tvivlar på att någon hunnit sno det. Visst funkar det även med ett A på slutet, men det innebär ju bl a att jag inte når mina gamla favoriter. Tur att jag redan är gift...
  • Pumpkin

Du går in på första sidan och väljer steg 2!

Honeypuff skrev 2007-09-02 13:45:17 följande:
    suck men vart får man tillbaka det gamla? hur liksom om man har ett nytt?
  • Pumpkin

Det gjorde inte jag heller

Strawberryhoney skrev 2007-09-02 13:47:48 följande:
    Fatta inte först.tack
  • Pumpkin

Medlem ---> Verktyg

Fast min är borta... Allt annat finns dock.

Afrodite76 skrev 2007-09-02 13:50:33 följande:
    Var är min gästlista?Måste få tag i den!
  • Pumpkin

Samma som för mig. Får tillbaka mitt nick, men min mailadress finns inte och därmed inte mina favoriter heller!?

snöbrud08 skrev 2007-09-02 13:52:19 följande:
    Men det fungerar inte för mig =(Den säger bara att min mailadress inte finns, trots att jag fått tillbaka mitt gamla nick?!?!?!
  • Pumpkin

Tjoho! Nu fick jag tillbaka mina favoriter!

• Pumpkin

Tydligen hade Patrik fixat det manuellt åt mig. Men det är bara en trådsida ungefär, resten är borta...

snöbrud08 skrev 2007-09-02 13:59:24 följande:
    Pumpkin: Hur gjorde du???
  • Pumpkin

Min Sida ---> Kontoinställningar ---> Medlemsuppgifter. En bit ner på sidan.

pudan skrev 2007-09-02 14:01:04 följande:
    Pumpkin!Va bra! Trägen vinner sägs det ju! Nån som vet hur jag byter mitt lösenord till ett personligt och inte den siffer/bokstavskombo jag fick när jag först loggade in på denna nya sidan? Har försökt under min sida - kontoinställningar men hittar det inte där :(
  • Pumpkin

Nej, när du klickar på Kontoinställningar så kommer du direkt in på rätt sida! Du måste bara scrolla ner lite.

pudan skrev 2007-09-02 14:05:26 följande:
    Pumpkin! Menar du under "byt signatur" långt ner på sidan? Där var jag inne men får inte byta nåt eftersom det inte är 3 månader sedan jag registrerade den nuvarande.........lätt rörigt! Har du testat?
  • Pumpkin

Ahaaa, alla favoriter verkar vara tillbaka, det är bara det att jag inte kan bläddra bland sidorna

• Pumpkin

Hehe, jag har ändrat tillbaka också

pudan skrev 2007-09-02 14:09:55 följande:
    Pumpkin!Tack! Ser inte saker när jag har dem mitt framför ögonen! Nu har jag alla mina gamla uppgifter och eftersom jag börjar bli gammal och snurrig är det superskönt - orkar inte belasta den stackars hjärnan med nya lösenord till höger och vänster!
Svar på tråden (tom rubrik)