• Pumpkin

varför fanns jag inte?

Jag har också fått tillbaka min signatur - men var fasiken är mina favoriter!? Och förresten, när jag gjorde uppgraderingen så stod det att det blivit ett fel för att min mailadress (till det gamla kontot) inte fanns - men ändå fick jag tillbaka mitt gamla nick!?

• Pumpkin

Och VART loggar man in till gamla Brudpar&Verktyg!?

• Pumpkin

Men varför får flera av oss tillbaka nicket och inte favoriterna!?
    Och varför står det när man gör uppgraderingen att ens gamla mailadress inte finns, men man får ändå tillbaka nicket?!

Patrik - Bröllopstorget skrev 2007-09-02 13:24:47 följande:

På första sidan av Bröllopstorget finns länken där man kan få tillbaka alla sina gamla saker. Förut var man tvungen och ha flera konton, ett för forumet och ett för bröllopssidan med verktygen.Nu kan allt samlas i ett medlemskap, men det förutsätter att man måste koppla ihop de gamla uppgifterna med det nya medlemskapet och det är det man gör i två steg med den där länken på framsidan.
  • Pumpkin

Och igen - är det någon som listat ut vart man loggar in till gamla Brudpar&Verktyg?

• Pumpkin

Men även om jag försöker nu, när det inte alls blir segt (tyckte jag iofs inte att det var när jag testade första gången heller), så funkar det ju inte! Det står fortfarande att min gamla mailadress inte finns registrerad? Vad kan jag göra för att få mina favoriter tillbaka, jag VILL ha dem!

Patrik - Bröllopstorget skrev 2007-09-02 13:31:55 följande:

Pumpkin -> Jag tror det var den första halvtimmen som det blev kaos i våra servrar. Folk började lägga upp sina bildalbum och uppgradera hit och dit så då blev det förmodligen segt för en del att uppgraderingsrutinen kanske blev avbruten.
  • Pumpkin

Har hittat det
    Medlemmar ---> Verktyg

Fru Cinderella skrev 2007-09-02 13:31:19 följande:

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-02 13:27:16 följande:Japp.. gå på Bröllopsplanering (i menyn) välj personliga verkyg till vänster, och där ligger dem fortfarande till vänster
  • Pumpkin

Yeeeeees - mina favoriter är tillbaka!!!!!!

• Pumpkin

Eller ja... Några stycken i alla fall - en trådsida ungefär.

• Pumpkin

Jag gjorde ingenting, de dök bara upp.

snöbrud08 skrev 2007-09-02 13:58:23 följande:
    Pumpkin: Hur gjorde du???
  • Pumpkin

Såg det nu, tack! Frågan är bara vart resten av trådarna tagit vägen

Patrik - Bröllopstorget skrev 2007-09-02 14:00:12 följande:

Det var jag som förde över dom manuellt till dig, se mitt inlägg i din gästbok...
  • Pumpkin

Har du gått in på Medlem ---> Verktyg ? Där finns all planering.

Hur du ska göra för att få tillbaka ditt forumkonto vet jag inte, eftersom jag fick samma meddelande.

Simsan78 skrev 2007-09-02 14:02:57 följande:
    Jag har inte lyckats få till det än, hmm...Har skapat ett nytt konto och uppgraderat mitt konto för brudpar. MEN jag kommer fortafande inte in på det.Jag kan inte uppgradera kontot för forum, säger att mailadressen inte finns.Någon som kan hjälpa mig.Vill inte göra om all planering etc.
  • Pumpkin

Ahaaa, alla favoriter verkar vara tillbaka, det är bara det att jag inte kan bläddra bland sidorna

• Pumpkin

PUSS tillbaka

Simsan78 skrev 2007-09-02 14:10:08 följande:
    JAA!!Där fanns allt.PUSS på dig Pumpkin *ss004
Svar på tråden varför fanns jag inte?