• snöbrud08

Jag vill ha mina favoriter!!!

Kommer ni åt era gamla favoriter? Inte jag! Och där hade man ju hur mycket som helst! Går det att fixa???

• Svar på tråden Jag vill ha mina favoriter!!!
  • Pumpkin

pudan: Nej, jag har bara fått mitt nick, inte mina favoriter

• pudan

Snöbrud08......

ja, jag kommer åt mina favoriter. Någon av dem har dubblerat sig men ingen är borta.

• pvv

Fick alltså tillbaka nicket men inte favoriterna.

• Pumpkin

Precis som för mig!

pvv skrev 2007-09-02 13:17:55 följande:
    Funkade inte för mig... Försökte då uppgradera via steg 2 igen men det gick inte, fick ett konstigt meddelande om att e-postadressen inte var registrerad.
  • Lapinette

Pudan - som du märker var jag tvungen att byta nick. Hur i helsike gjorde du för att behålla din? Uppgradera varifårn?

• Fru Cinderella

Steg två hittar du på första sidan längst ner till höger

PS. har inte heller mina favoriter men gamla nick dock DS.

• Pumpkin

Första sidan, steg 2.

Lapinettez skrev 2007-09-02 13:21:37 följande:
    Pudan - som du märker var jag tvungen att byta nick. Hur i helsike gjorde du för att behålla din? Uppgradera varifårn?
  • Cantaton

Titta vad bra! Huvudsaken är att nicket blir rätt :) Trådarna kan jag nog hitta igen om jag är intresserad. Har inte kollat om jag har favoriterna kvar eller inte. Tack för hjälpen!

• Lapinette

Jag lyckades!!!! Var nog lite för snabb förut och försökte innan det riktigt funkade.

• pudan

Lapinette!

Va bra att det funkade men visst hade du detta nicket innan oxå?

• SlottsBrud2008

Amen ååååh, jag hittar inte "steg 2" hur jag än försöker!!
    Blir tokig snart tror jag..
    Jag saaaknar mina favoriter!!

• JhS2008

Skriv in din mailadress och den kod du hade tidigare och låt rutan vara "ibockad" så får du tillbaka allt (steg 2 längre ner på sidan).

• Strumpan.

yippi,fick tillbaka mitt nick och mina favoriter. Puh, blev lite rädd där ett tag.

Svar på tråden Jag vill ha mina favoriter!!!