• B & S

Budget siffrorna då???

Som alla vid det här laget sett har BT gjort om sig! Och visa saker e super skit redan tex hur man skulle uppgradera sitt gammla konto tog mig 30min att hitt rätt knapp samt genom att kolla ett inlägg i forumet för deras "förklaing" på framsidan var bara kass alltså.

NU till problemet: jag kan inte se mina siffror på budgeten?! WHY WHY WHY?
    Jag ser texten jag skrivit och sådant men bara ca 1/4 av siffrorna i budgeten till höger! är det bara jag eller är det nån annan som inte heller ser sina siffror?????
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Svar på tråden Budget siffrorna då???
  • B & S

Trodde va datan så ja logga ur och in igen men det funka tydligen inte...det är deras uppbyggnad av själva sidan som är fel. suck.

Otorligt nog var bordsplaceringen kvar också samt önskelistan men koden för ev gäster som vill se listan och "boka" en present funkar inte. Jag kunde ialf logga in själv och radera/lägga till önskemål. bläääääääääääääää blir så trött på detta ställe.

Jag har också ett företag och det är reg här i företagsregistret(med länk till min hemsida) men det går inte ens att logga in på den sidan, säger bara att vi "inte finns reg här"?! Hallå?? ska vi kunna ändra info för att ge bra service till våra kunder el inte? Har inte precis lust att betala nån räkning när det ev önskas visa sig (vilket vi bad om efter väntat i 4mån men dem säger bara den kommer senare...närdå? 2020?)
    -inte när vi inte får full servcie av BT själva.

Skärpning! eller ska ja be mina bekanta att hacka sidan och sedan överta den och se till att den funkar! så alla företag och medlemar blir nöjda kunder!

Svar på tråden Budget siffrorna då???