• Pumpkin

ok ni som fattat det här, HJÄLP !!!

Du kan välja under Min Sida ---> Kontoinställningar (tror jag) att ingen ska kunna komma in på din sida.

• Pumpkin

Gamla Brudpar&Verktyg finns visst, under Medlem ---> Verktyg, förutsatt att du uppgraderat ditt konto.

Och PLUS ska komma så småningom.

• Pumpkin

Just ja, det stämmer ju!

Fru Henax skrev 2007-09-02 17:25:23 följande:

Under "verktyg" (inne på din egen sida) kunde man (läs jag) välja vilka sidor man skall vara publika. Jag själv t.ex. valde att INTE visa t.ex. bröllopssidan och planeringen! Kolla där!
  • Pumpkin

Gör som Fru Henax sa då

jocelyn skrev 2007-09-02 17:27:16 följande:
    Har uppgraderat, kan inte ändra detta ändå! Kan kreti och pleti glo på mina privata uppgifter nu eller?*mår illa av ångest*
  • Pumpkin

Din egen sida finns under Medlem ---> Verktyg som sagt.

jocelyn skrev 2007-09-02 17:34:26 följande:
    Jag kommer inte ens åt min egen sida....den man hade under "brudpar och verktyg". Däremot kan jag se en fin liten logg med vilka som "besökt" mig och när....det här känns ju bara för mycket... Om jag klickar på nån antar jag att jag hamnar i deras logg? Alla ni som klickar på mig; jag ser er... är det såhär det ska vara? Vill ha tillbaka det gamla forumet nu. Kommer inte kunna eller våga använda forumet om det ska se ut såhär. Tack för era svar, snällt att ni försöker hjälpa. *kram*
  • Pumpkin

Duchess: Det skulle inte jag heller

Patrik, du kanske redan har uppmärksammat det men, det går inte att bläddra bland sidorna i Mina Favoriter, man ser bara de som ligger på första sidan. Ett tips på vad som bör ses över

Svar på tråden ok ni som fattat det här, HJÄLP !!!