Var är mina favoriter Patrik???
Var är mina favoriter??? Hade lagen en massa bra trådar där för att ha dem kvar. Nu kommer jag inte åt dem!! Dessutom så var jag tvungen att ändra mitt nic :(
Hur tänkte ni lösa det här???
Var är mina favoriter??? Hade lagen en massa bra trådar där för att ha dem kvar. Nu kommer jag inte åt dem!! Dessutom så var jag tvungen att ändra mitt nic :(
Hur tänkte ni lösa det här???
Vill också gärna veta....jag har också bytt nick, kom inte ihåg mina gamla inloggningsuppgifter, har emailat o frågat men får inget svar. Jag vill ha tillbaka mitt gamla nick och därmed också mina favoriter....hur gör alla andra? Hjälp....
ring till dem så kan de kanske hjälpa er?
Jag har försökt att göra som ni säger att jag ska göra men tydligen finns inte min mail adress kvar i era system.
Det känns som ni bara bryr er om de som har registrerat burdpar.
Vad hände med oss utan som bara vill vara med i forumet???
Samma problem som jag...men jag ringde till BT o då sa han att man skulle skaffa ett nytt nick sen uppgradera så kom man till sin gammla sida....men hur gör jag det??
Samma problem som jag...men jag ringde till BT o då sa han att man skulle skaffa ett nytt nick sen uppgradera så kom man till sin gammla sida....men hur gör jag det??
Jag gjorde så att jag registrerade nytt medlemskap med ungefär samma nick som tidigare. Sedan går man till punkt två på startsidan, inloggad då och där kan man byta tillbaka till sitt gamla. Det funkade i a f när jag gjorde det.
Och funkar det inte som aircondition säger så finns det ett formulär att fylla i på uppgraderingssidan, så fixar Patrik/någon annan till kontona manuellt.
Visst... säkert jättebra..MEN när jag ska uppgradera mitt "nya" nick till mitt gamla så säter BT att jag inte kan göra det förrän jag haft det nya i 3 månader! Jag förstår inte...
What? Har du alltså gått in via hemsidan och gjort steg 2?!