Var är mina favoriter Patrik???
Var är mina favoriter??? Hade lagen en massa bra trådar där för att ha dem kvar. Nu kommer jag inte åt dem!! Dessutom så var jag tvungen att ändra mitt nic :(
Hur tänkte ni lösa det här???
Var är mina favoriter??? Hade lagen en massa bra trådar där för att ha dem kvar. Nu kommer jag inte åt dem!! Dessutom så var jag tvungen att ändra mitt nic :(
Hur tänkte ni lösa det här???
Jepp! Helt enligt instruktionen. Så nu har jag skapat ett helt nytt konto. Det jag hade förrut som "Lyckligt Gift!" är historia, med alla mina favoriter och vår bröllopssida. Skit oxå.
När man inloggad ska man gå till startsidan och göra steg 2. Då borde det funka...
När man inloggad ska man gå till startsidan och göra steg 2. Då borde det funka...
Om uppgraderingen inte fungerar så kan du fylla i formuläret som ska finnas där på uppgraderingssidan så att Patrik/någon annan uppgraderar ditt konto manuellt.
Panik! All planering är borta, vi gifter oss om 2 1/2 vecka, vad är detta för JÄVLA SKIT!!!
Har du gjort uppgraderingen?
Och kollat in Medlem ---> Verktyg?
OCH- kommer man att få behålla sina favoriter? Varför kan man inte "permanenta" favoriterna så att man själv kan välja när man vill ta bort dom?
Ja, jag registrerade ett nytt konto och klickade på nån knapp där, men det funkar ändå inte... hjälp, jag orkar inte....
Har tillgång till min gästlista, budget, bröllopssidan m.m.
Men får inte tillbaka mitt gamla nick!
Vad har jag gjort för fel då?
Jag har kvar mina favoriter?
Lady o Lufsen skrev 2007-09-03 21:33:23 följande:
Om uppgraderingen inte fungerar så kan du fylla i formuläret som ska finnas där på uppgraderingssidan så att Patrik/någon annan uppgraderar ditt konto manuellt.
Låter som att du bara gjort uppgraderingen för gamla Brudpar&verktyg, men inte forumet...
Brud 07/2008 skrev 2007-09-03 21:47:45 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 21:51:56 följande:
Ahaaa, då förstår jag
Lady o Lufsen skrev 2007-09-03 21:54:14 följande:
Ha! Nu man på banan igen! Västkusttjej har blivit sig själv igen, kände mig lite scitzo ett tag där:)
Tack Johan på BT för hjälpen!!