När jag sedan gått ner typ 5-6 kilo, vilket jag gör de första veckorna om jag gör på detta vis, så börjar jag med att äta vettigt...
Jag ser till att äta rätt, tar hjälp av viktklubben för att se hur mkt kolhydrater resp fett och proteiner jag får i mig för jag har märkt at tnär jag sätter samman kosten RÄTT så går jag ner nästan utan ansträngning. Men i normala fall så äter man såååå fel ofta. alldeles för mkt kolhydrater ohc fett! inte bra!
så jag håller mig t vissa regler, dricker ett stort glas vatten innan måltid, för mättnad osv, äter bara en normalstor portion, försöker att ta bara lite kolhydrater, lite sås, normalt med kött och ta mycket sallad istället.
SEdan dricker jag inga söta drycker, minskar liiite på sockret i mitt kaffe etc... jag klarar inte sötningsmedel så sånt skiter jag i. Tror dessutom att det är grymt ohälsosamt.
Annars gör jag inte så mkt. Är latare än latast.. men på sistone har jag börjat simma lite.. har bara gått ett par ggr. Är en väldigt stillasittande person, verkligen!!!