Måste bara berätta att jag är helt värdelös...
Skulle ju köra GI med början på måndag och tänkte att jag kunde börja lite smått redan nu och var superduktig igår...
Men när jag kommer till jobbet så inser jag att jag glömt min matlåda, är skiiiiithungrig och lunchen här var slut så jag öppnar skafferiet och ser där tre olika sorters nybakade franskbröd, suck... och ANNE, två enorma burkar NUTELLA.
Vad tror ni jag äter då... JOOOOO, tre stora tjocka mackor med ungefär en cm lager nutella på varje (PERFEKT UR GI-SYNPUNKT, HAHAHAHAHA, kolhydrater+fett var det väl man SKULLE äta eller )
Sedan kommer kocken in med bullar till eftermiddagsfikat, nybakade, saftiga bullar med solrosfrön på, vitt mjöl endast såklart, såååååå goda. Jag åt tre stycken, dvs SEX halvor MED NUTELLA ofcourse...
Jag mår fortfarande illa av alltihop ohc det var kl.14.30, men ändå klämde jag precis in mig två bullhalvor till, fast denna gången enbart med smör och några kycklingklubbor till!!
Vad är mitt problem...
Varför måste här finnas nutella hela tiden. Varför är jag så svag att jag inte kan stå emot denna underbara nötkräm. JÄ..la skit rent ut sagt.
är såååå besviken på mig själv...
Det sista jag sa t mig själv innan jag gick in på jobb idag var (som ett mantra) "ingen nutella idag, ingen nutella idag, ingen nutella idag" *suckar*