Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Ja jag såg din bild....du ser verkligen inte ut som ngn jätte...men jag vet vad du snackar om...PLUS 7 kilo sedan jag träffade Á
Vilken butik i malmö är det osm har Lilly??
Är det Palm Design, eller högtidskläder eller någon annan???? Please do tell
Åhhh...ja jag gillar klbbar för inbördes beundran. Men den som du vill ha, har du köpt den...kan det vara så bra att dom rear den snart för att få plats med nya kollektionen??? Då vill jag OXÅ ha en sån,,,,
Ligger på gustaf Adolf, typ Gustav Adolfs högtids bla bla bla...de enda som har Lilly i Malmö tror jag...fatta med samma kurs, man sparar ju kosing""!!!!
Jag vill ha ett löpband hemma och en fjärrstyrd bestraffningsmekanism som skickar några sköna volt genomkroppen varje gång jag trycker i mig skit!!!
oj---känner på mig att du skriver låååångt mail nu
Jag åt ett Toblerone till frukost för några dagar sedan.....
*visslar lite*
Vet du vad jag gillar med MIN klänning om man jämför med din , jo min kostar 2000 kr MINDRE än din
men duuuu Anne 7 kg på dig kan inte ha gjort så stor skada, jag menar du är ju SMAL... och på SATS lär du bränna bort dem fort som f...n
vet du vad jag precis gjorde... beställde en sån där högavancerad våg, asg, den mäter fett, muskler, vatten och vikt
Nu jä..lar. Jag SKA förändra mina vanor, jag SKA förändra mina vanor, jag ska jag ska jag ska... osv
Jag har faktiskt börjat simma (fast är sååå dålig på att göra det regelbundet) och härmodagen sprang jag faktiskt en kort tur. pallade typ en kvart, kändes som ett år... suck
ja..fasen...jag ska nog prova din också....2000 spänn...hmmm...tänker tänker..det bästa blir att prova, visade din för min A för längesedan och han tyckte också att det var den finaste i katalogen...
Simma, fan så duktig du är...och springa...du sist jag sprang så guppade gumpen så mkt at jag nog fick bristningar....undrar hur jag såg ut bakifrån...undrar hur A tycker at jag ser ut bakifr.... MY GOD!!!!!