Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
Ja...skriver lååångsamt ju!!! *ler*
Ja...skriver lååångsamt ju!!! *ler*
Fasen...jag sitter ju och skriver till dig på TVÅ olika forum....krångligt!!!
ha ha ha ....well....fingarna i syltburken...
alltså...egentligen har även jag börjat tänka i de banorna...såg bilder igår fr en kompis bröllop på en strand nere i Thailand, med de närmsta på plats en vecka innan. SEn tog mormor och morfar hand om barnen och de nygifta fortsatte på egen hand. Det såg så vackert, enkelt och självklart ut.
Men visst nu SKA vi göra såhär, men jag med mitt jävligt kassa stresshumör får redan ångest för när i helvete ska man hinna dekorera borden!!!!!!! Fatta, sånt tänker jag redan på och får ont i magen av...OBRA!!!!!
ska ladda upp den...vänta lite...
08-3046 Klännningen heter så och tillhör Lillys nya kollektion, finns på deras hemsida, men man måste scrolla länge som tusan innan man hittar den, inga axelband, sitter på en snyggböna, gå in och kolla...plz och säg vad du tycker!
Men det gååår ju inte, försöker spara bilden men den sparas i ngt konstigt format....
6500 kr
Wow.....vi har en toastmaster som jag inte känner så väl...vet inte hur mkt jag skulle våga lite på honom....sen har vi ju fest även på fredagen...sicken jävla dum idé....då försvann ju även den dagen ....suck
Ha ha ha...gud ibland undrar man vad man gett sig in på!!!
Du...dom jäklarna har smygit in den nya kollektionen....finns ingen rubrik och ligger långt bakom allt rea...märkligt....vill kansek bli av med rean först!!!
08-3041 e också fin....