Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
feb08
Lilla festsalen ska ju kunna ta 100 personer (eller är det 150?. Vi ska ha runda bord och det tar ju mer plats så jag hoppas verkligen att det går! Om man kollar på deras bilder på hemsidan så har de runda bord på bilderna coh där ser ju ut att vara minst 80 pers så jag HOPPAS verkligen det funkar annars faller hela vår bordsplacering *asg* och den tog MÅNGA timmar att sätta ihop, vi tänkte på ALLT när vi placerade ut folk så det måste gå Vi ska ha 10 bord med 8 personer på varje.
Tror inte det känns fattigt m 80 personer
Vet inte... Antar att de har fler alternativ både på förrätter, varmrätter och efterätter (fast vi har nog tänkt skippa efterätt och köra bröllopstårta som efterätt, vi ska även ha såna där gästgåvor m finare chokladpraliner i, och dem tänkte vi att man kan ha till kaffet eller nåt???) Känner fortfarande att så mycket är oklart!
Vi får se, det kanske blir efterätt ändå, men samtidigt så vill jag hellre ha vickning faktiskt. Det känns viktigare för mig än efterätt när man ändå har en enorm tårta!
Vi ska ha fri bar och jag antar att vi måste fixa någon som vill stå i baren för en mindre summa pengar, någon som kan blanda drinkar osv. Daniel lillebror är utb bartender men antar att man ej kan kräva av honom att han ska stå där, haha