Södertäljebrudar!
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Gifte du dig i Södertälje? Har du några tips till oss som ska gifta oss?
Åh, Rånäs Slott är ju himla fint Mina föräldrar bor i närheten av Rimbo, så vi har också haft slottet i åtanke, men nej.
Vi ska ha det mittemellan stort och mittemellan dyrt Vi har en gästlista på ca 70 personer i dagsläget, varav 10-15 stycken är singlar så det kan ju ändra sig. Budgeten ligger på ca 70000kr exklusive bröllopsresa.
Antar att du fixade hår och smink nånstans norr om Stockholm då? Vem hade ni som fotograf?
Vilken salong går du till då? Har inte bott i Södertälje så länge, så jag har inte så bra koll på vilka som är bra eller inte
Hur mycket betalade ni för att ha fotograf hela dagen?
Låter som att du är nöjd då ja
Kikade in på Weddingpictures hemsida, och ja, han ser ut att vara duktig.
Vi ska gifta oss i Tveta kyrka och festen kommer att hållas i Bäckstugan, i alla fall så som det ser ut nu.
Bäckstugan ligger ett på par hundra meters gångavstånd från Tveta kyrka, inne i en av Måsnarens vikar.
Det är jättefint Tyvärr är både kyrka och lokal ganska små, så skulle gästlistan öka med några personer till (utöver evenutella respektive) så skulle vi inte få plats. Det känns lite tråkigt... Men men
Ja, det är spännande att ha allt framför sig och det pirrar till i magen när man går in i garderoben och ser klänningen hänga där
Japp, kunde inte hålla mig En Lilly 3006 blev det, den sista som fanns att köpa i Stockholm
Den var väldigt fin den du hade. Mycket tyll