Inlägg från: jeeksa080823 |Visa alla inlägg
  • jeeksa080823

Södertäljebrudar!

Hej! Nu har även jag hittat hit!
    Det måste ju finnas fler Södertäljebrudar än oss tre?!

• jeeksa080823

Var är ni alla Södertäljebrudar?

• jeeksa080823

Hallå. Jag fortsätter här med fotografsnacket så kanske vi kan få den här tråden att leva ett tag till
    Vart fick ni tag på fotografen? Bara genom annons eller genom tips?

• jeeksa080823

Har sett en annons med den brudklänningen som jag verkligen skulle kunna tänka mig... Är sååå sugen på att ringa... Men det kanske är smartare att prova i butik först så att jag verkligen vet vilken modell jag passar i och vilken storlek jag ska ha. Svårt! Sambon tycker att jag ska vänta

• jeeksa080823

Snacka om att du verkar vara en envis människa

• jeeksa080823

Såg i andra tråden att du var lite velig över att du ska gifta dig i Södertälje. Känns det bättre nu eller funderar du fortfarande?

• jeeksa080823

Haha. Tänkte precis fråga samma sak!

Vi har satt en gräns på 60 pers. Är väl ca 55 än så länge och då är barn inräknade, även väldigt små sådana.

Ni då?

• jeeksa080823

Trevligt att två till hittat hit!

Vilka datum ska ni gifta er och hur långt har ni kommit i planeringen?

• jeeksa080823

Oj. Vad häftigt att åka till Italien och fira det hela! Ni verkar ha kommit en bit på vägen.

Vi ska gifta oss den 23 augusti 2008 och det blir i Tveta Kyrka och festen blir i Bäckstugan, allt i Södertälje.

fdLadye skrev 2007-09-10 13:41:32 följande:
    Vi ska gifta oss den 8juli 2008 det är en tisdag.I Kärnbokyrkoruin i Mariefred=)Sen har vi hittat ett hus i ITalien som vi vill hyra.Så just nu ringer vi runt och hör om folk vill följa med till Italien. Och att det är så o så mycket i kuvertavg.Innan vi bokar villan.Det är ju dumt om folk tackar nej och vi hyrt något jätteställe.Så en bit har vi kommit på vägen=)
Svar på tråden Södertäljebrudar!