Södertäljebrudar!
Hej på er!
Fick tips om att kika in här av Pumpkin. Så jag tänkte att jag kanske också kan hänga på här om det är ok!?
Vi förlovade oss den 20/10 och planerar bröllop nästa sommar.
Hej på er!
Fick tips om att kika in här av Pumpkin. Så jag tänkte att jag kanske också kan hänga på här om det är ok!?
Vi förlovade oss den 20/10 och planerar bröllop nästa sommar.
Tack :)
Vi heter Anna och Andreas. Bor i Nykvarn med vår dotter Ida på 13 månader och har precis varit tillsammans i 3 år. Jag preliminärbokade kyrkan till den 2/8 -08, så om lokalen är ledig blir det då! :)
Det blir i Taxinge kyrka. Sambon preliminärbokade lokalen tills den 2/8 också, Bäckstugan :). Så vi ska åka och titta på den i nästa vecka.
Ja, jag fick tipset av Pumpkin, vilket jag är väldigt glad för! Jag hade ingen aning om vart vi skulle ha festen innan.
Jag har aldrig varit i Tveta, men jag förstår att det är praktiskt när det är nära! Jag tycker det är så vacker miljö runt Taxinge så jag tror det finns många bra foto-platser :)
Vi har en gästlista på 68 personer just nu, men jag tror den kommer öka till ca 75 innan vi är klara. Ni då?
Okej :)
Nej, vi har kollat runt lite, men inte bestämt oss än. Ni då?
ja, det måste vara en bra lokal :)
I helgen har vi varit nere hos mina föräldrar och hälsat på. De hade ordnat ett överraskningsförlovningsfika med hela släkten för oss. Var väldigt gullitg. Sen på kvällen lagade de god middag och vi skålade i champagne. Så detta blev en lyckad helg!
Hur går det med planerandet för er?
Visst var det någon som skulle gifta sig i Tveta kyrka?!
Okej, ja det är ju inte så jättemycket mer man kan göra :)
Ok, vi funderar på att byta till Tveta just för att det är så nära festlokalen. Är kyrkan fin?
Okej, ja men vi blir "bara" 70 pers om alla tackar ja så det borde ju funka :)
Vi tyckte den låg mysigt när vi var ute och kollade, tyvärr var den inte öppen, men vi ska åka och kolla på söndag :)