Södertäljebrudar!
Vilken lokal ska ni kolla?
Vilken lokal ska ni kolla?
Även jag tipsar om alla tiders. De är jättebra! Vi ska ha dem på vårt bröllop.
Ta det lugnt, pumpkin, andas..
Har du kollat lokaler i mörkö/oaxen?
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-27 15:00:42 följande:
Jag har inte begärt offert från dem ännu. Men när pratade du med dem, det kanske tar några dagar?
Har ni bestämt nån specifik meny/buffé eller kan man ta in offert bara allmänt beroende på gästantal mm?
fdLadye: Har du fått offerten ännu?
fdladye:Vilken kyrka blev det nu för er?
Där har jag aldrig varit. Är det en "riktig" kyrkoruin utan tak och så?
Kollade dina bilder och det såg ju jättehäftigt ut!
Pumpkin: Ja jag rekommenderar dem för klippning också. Jag går själv där Jätteduktiga tjejer som jobbar där, de har inte nåt drop in utan det är lugn och mysig stämning.
Komnmer faktiskt inte ihåg, men de är lite dyrare tror att det ligger runt 400-500 kr. Jag färgar och gör alltid slingor när jag är där så det blir oftast runt 1300-1500 för mig.
Även om de är dyrare så känns det mer värt än att gå till nån billig, har provat flera frisörer i stan som jag varit missnöjd med bla dessa hårsalonger med elever, rekommenderar ej dem!
Gillade även hårimperiet men i och med branden i Lindex så försvann även den frisörsalongen, tyvärr.
Hair Creations, var ligger det?
Det var så lite så.
Hej och välkommen 071020!
Så även ni ska ha Bäckstugan. Vi med! Hade också tänkt Taxinge kyrka först men bytte till Tveta eftersom den blir närmare festlokalen. Båda är ju jättefina!
Hur många gäster har ni tänkt ha?
Vi har satt en gräns vid 60. Är uppe i 55 nu så nu ska vi komma överens om vilka som ska få de sista platserna
Har ni bestämt vem som ska fotografera?