• Pumpkin

Södertäljebrudar!

Ja, nu när jag kom på den här lösningen så känner jag mig lite taggad igen faktiskt Det har känts så bökigt och motigt och oroligt ett tag, men nu känns det bättre

Ja, och är nån så överförfriskad kanske det bara är bra om han/hon virrar omkring ute ett tag och får frisk luft

• Pumpkin

Arwen05: Toppen med en brud med erfarenhet! Ska absolut se till att få komma dit och titta, det känns jätteviktigt. Inge kul om det luktat unket liksom Kanske går att avhjälpa med vädring och doftljus, men det lär visa sig

Hur många var ni på ert bröllop?

• Pumpkin

Hur löste ni det förresten med dansen då då? Plockade ni undan efter middagen och hade dansen i Bäckstugan?

Något mer tips att bjuda på?

• Pumpkin

Arwen05: Kändes det trångt och så eller hade ni gått in fler i lokalen?

Vi hade ju tänkt ha dansen i samma rum som maten, så har det varit på de bröllopen som jag varit på, men kan vi undvika det så är jag glad

• Pumpkin

Äsch! Jäkla skit! Man får inte vara fler än 40 personer i systerlokalen Inte får man ha sätta upp ett tält utomhus och ha musik där heller

• Pumpkin

Känns som att det är lite sent att börja titta på alternativ, men vi ska ändå kolla upp en lokal i alla fall. Annars kommer vi endera få dra ner på gäster eller punga upp med mer pengar...

• Pumpkin

Ja alltså jag vill ju hellre lägga till personer än ta bort, känns redan som att vi har begränsat oss en del.

Vi ska kolla in Mörkö...

• Pumpkin

Fast jag menade inte Oaxen, jag menade PÅ Mörkö Oaxens bygdegård är dock otroligt fin, så jag har den i åtanke också. We'll see.

• Pumpkin

Misstänkte väl att ni ändrat er Blir det samma datum eller har ni bytt datum?

• Pumpkin

Den helgen hade vi tänkt oss först
    Men kan ni inte ens boka kyrka då? För kyrkorna runtikring blir ju uppbokade hyfsat tidigt om man säger så.

Svar på tråden Södertäljebrudar!