• Bauti

Gillar inte BT lägre.........

Helt otroligt vad denna sidan har blivit seg (segare än innan).
    Jag har tröttnat på att sitta och vänta.
    Skall det verkligen vara så Patrik???????
    Och vad har alla smailisarna tagit vägen???????

Åååååå, blir helt tossig när det bara krånglar. Det kommer sluta med att jag inte går in här längre för det gör mig bara irriterad.

Så bra var den nya uppdateringen av Bröllops Torget.

• Svar på tråden Gillar inte BT lägre.........
  • Hofsan

Jag tycker det blivit bra. Tar ju lite tid innan man vänjer sig. Mycket roliga att man kan se bilder o läsa lite om varandra, lägga in bilder i galleriet mm mm.
    Min är inte seg. Precis som vanligt.

• Liinda_e

håller med bauti

hela tiden laggar sidan man blir utkastad kommer inte in ibland segt segt segt
    visst är det kul med dom egna sidorna och så men det var faktist bättre förr....
    än så länge iaf....
    jag börjar oxå tröttna...
    ger det ett tag till men blir det inte bättre kommer man ju lessna allt mer....

• Serenity

men då...alla gnällde över den gamla sidan och tjatade efter uppdateringen och nu när den kommit så tjatar folk IGEN! Alltså...sånt här tar ju tid att fungera som det ska,det är mycket små detaljer som måste fixas så jag tycker det ska slutas gnälla och vara glada över att uppdateringen kom till slut. Nu slipper man ju hålla på att länka till sina bilder eller ge ut sin mailadress om man vill prata med någon privat. Och vill man rekommendera någon tjänster så kan man ju inboxa dom istället för att nämna det i tråden. Finns bloggar oxå så då slipper man ju skriva om sina planer i trådarna och kan hänvisa till sin blogg lite sådär lätt. Samt att alla idioter som djävlas med allt och alla kommer ju att få det jobbigare att vara lika anonyma som förr. Så vad gör det att det är lite trögt och att smilysarna inte funkade i början? Jag tycker om nya BT!

• Duchess

Håller med Serenity! Visst finns det några barnsjukdomar på BT's nya layout fortfarande, men på det stora hela tycker jag att det här är mycket bättre!

• Liinda_e

jag tjatade aldrig på uppdatering...tyckte det var bra som det var.......

• aircondition

Jag tycker det är bra! Smilysar syns väl nu?! I a f gör mina det...

Svar på tråden Gillar inte BT lägre.........