Göteborgsbrudar 2008
Hej- finns det plats för en till på denna tråden?
Min sambo och jag planerar gifta oss under 2008 men har ännu ej satt datum... Bor i Göteborg...
Hej- finns det plats för en till på denna tråden?
Min sambo och jag planerar gifta oss under 2008 men har ännu ej satt datum... Bor i Göteborg...
Åååh, man tackar, man tackar!
Jaa, det med datum är så svårt så jag blir galen! K (min sambo) vill gärna gifta sig i Grebbestad då han har lite anknytning dit, och då är det ju liksom sommar som gäller... Men jag vill gärna gifta mig här i Göteborg då det är här vi bor, så att säga.Gärna nu i vår -08... Brådis? Kan man få ihop allt så snabbt?
Ingen av oss kommer från Gbg från början...
vad jag babblar.....
Vi har tänkt att gifta oss borgeligt och skulle vilja ha allt på ett ställe- vigseln och festen...
Helst skulle vi vilja köra catering och hyra lokalen och att några (som vi hyr in eller som vi känner på något vis) tar hand om avdukning/disk osv... jag vill ha det ganska enkelt...
Eller snarare skulle jag vilja säga att jag TRODDE jag ville ha det enkelt men när man börjar planera så visar det sig kanske inte bli det i alla fall! haha!
Ni då amor, Mrs D och Astriden- har ni satt datum? Hur ska ni ha det/tänkt det?
Ojojoj, här går det undan i svängarna! Ni ligger i- jag har ej vant mig riktigt än...
Vad kul med att så många har satt datum... jag vill ocksååå!
MrsD- flaskorna är jättefina- snygga och söta samtidigt- och man kan ju ha både vin och vatten i dem! Kul idé att sätta etikett!
Hur gör ni med klänning- jag har hört att det betyder otur att hyra (viga sig i samma klänning som någon annan vigt sig i)? jag är inte speciellt skrockfull- men... Det finns ju så mycket oskå så det är ju hur svårt som helst! jag har drömt flera ggr att jag haft en axelbandslös... Är det ett tecken?
Åååh, jag hade gärna varit med, dessvärre kan inte jag någon av de föreslagna datumen! hakar dock gärna på vid annat tillfälle, fika, ett glas- vad som!
Har ni träffats tidigare?
Haha, ja, iofs är ganska alla här inne lite smågalna av planerande, grubblande och stress över planering av stundande bröllop! KUL!
Hur gamla är ni- läste Stenbruden- du är 24? Ni andra då?
Jag är 29- 30 nästa år... Shit- bröllop och 30 samma år...
Amor- hur många gäster har ni tänkt?
Och ni andra?
Vi ville ju ha det enkelt och litet, men det var ju lättre sagt än gjort! K (sambon) vill gärna resa bort och bara göra det, han och jag... Det hade ju varit skönt på sätt och vis, men jag kommer nog då att känna mig lite snuvad på konfekten... man vill ju liksom "have it all", THE WHOLE SHABANG"......
Hej igen alla- jag fick en snilleblixt nu! Vad tycker ni: jag fyller 30 i mars, vi har då tänkt fly landet.
Varför inte lägga bröllopet lördagen innan och ta bröllopsresan i samband med "fly landet"-tillfället?
Bröllop i mars, i Gbg i regn blask och slask?
vad tycker ni? Tråkigt eller kul?
Stenbruden- jag fyller den 26:e! Det känns just nu som en rätt bra idé, måste reka med K också vad han tycker!
Majsis- mmm, vädret kan ju bli lite heybaberiba- det regnar ju allt som oftast här i Götet! Får köpa ett rejält stotr och snyggt paraply!
Ni är verkligen rara här inne!