Hej MalinLars och Stenbruden!
Gud vad roligt, visst är världen liten, vi hade en 3:a på 64 kvm vi hade grejer överallt.....
Det var så mycket klädder som var nerpackat i lådor som jag nu har skåp och de är framme!!!
Vi flyttade den 1 september till huset i backa och älskar det!!
Nu kan man ha släkt och vänner över och det blir grillparty och nyårsfest :)
Stenbruden, jag vinkar tillbaka, sitter nu på kontoret och börjar lite smått dagen... Vilken underbar morgon :)
Aspenäs är ju vackert, och jag hade en tjej här på jobbet som presenterade Aspenäs som konferens för oss, och då frågade jag litte om bröllop hon sa att det är en man som har hand om det!
Frågade om jag ville ha en folder, jag sa nej för vi hade ju redan bokat!!
Har inte varit på Tonys men hade tänkt gå ditt nästa vecka, jag har hittat min klänning "tror jag" det är atelier diagonal nr. 741 , googla den och hittade den i skövde 2500 kr billigare, så vi har bokat en tid där den 6 okt och mamma och jag åker dit :)
ML, ja Aschbergska är ju helt underbar, hon Agneta är ju så tillmötesgående och det känns som proffsigt men ändå att man kan göra lite som man vill (tänkte på dekorationer osv)
Vi är ju många gäster och det känns som om där så kan man göra så himmla mycket :) Vi vill dekorera terrasen med mer väster och facklor som man tänder på kvällen (hoppas det blir varmt och skönt) i år var det ju inget vidare bröllopsväder om man järmför med förra året
Jag har redan börjat titta på inbjudningskort!! Skall beställa dem nästa vecka vi har 100 kort har tyvärr inte tid att göra dem.. Nu med det nya huset osv..