Inlägg från: Grundsund |Visa alla inlägg
  • Grundsund

Göteborgsbrudar 2008

Ja Astriden, den gjorde sig inte riktigt när den var två storlekar för stor. Dessutom har jag köpt den i vitt och den mycket finare

Astriden skrev 2007-11-08 14:56:32 följande:
    Ah, den har jag oxå provat Grund!!Men det va inte riktigt rätt storlek Den är ju helt underbar, riktigt bra val!
    Amor: måste hålla med Långserud; skippa laktosen om du inte redan gjort det. Hoppas du hittar en bra doktor. Tycker synd om dig
  • Grundsund

Japp, beställde i mars och hämtade i juni

• Grundsund

Långserud:
    Jag kan förstå att du känner dig stött. Man är inte smart när man jobbar som säljare och säger en sån sak- dödsdömt! När jag skulle köpa klänningen var servicen bra men tyckte att när jag sen köpt och var där igen så var servicen inte fullt lika bra. (lite stel liksom) Det är dock olika vem man pratat med. Där är en kvinna som är urgullig.

Vet ej riktigt med affärerna men vet att ex. Ramona har 2008 inne redan.

• Grundsund

Tjingeling brudar!
    Nu drar jag mig. C U tomorrow!
    (Eller kanske ikväll)

• Grundsund

Men jag är glad att jag Er nu tjejer att ventilera med

• Grundsund

majsis:
    Du får glädja dig åt att när du får barn kommer alla andras barn ha vuxit upp lite och det är det lilla barnet som är mest speciellt. Jag är själv uppvuxen som minst i kusinskaran och jag tror faktiskt jag fått mer uppmärksamhet än de andra.
    Det är det ju DITT barn och då kommer det vara extra speciellt!!!!!!

• Grundsund

Majsis: Är det nallarna på gungan eller tröskeln? Jag skulle också vilja ha en sådan. M2b:s morfar broderar, perfekt julklapp till honom...till oss

• Grundsund

Majsis: Jag vet, det är fasen att man inte kan styra sina egna känslor. Man vill inte känna så men man gör det lik förbaskat

• Grundsund

Ja det är urkul, nu var det jättemånga år sen tyvärr. Min bästa kompis och jag hade symöten när vi broderade när vi var små

• Grundsund

Du kommer att lyckas och ha ett fantastiskt bröllop!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008