Göteborgsbrudar 2008
ja o man får lägga upp spellistorna själv, d e ju bra, då får man precis den musik man vill ha
ja o man får lägga upp spellistorna själv, d e ju bra, då får man precis den musik man vill ha
majsis - ne d ville inte jag heller från början, men toastmaster insisterade *S*
o när jag tänker efter så e d ett bra sätt att blanda folk så d inte blir grupperingar, men vi ska göra så att två som känner varandra sitter mittemot varandra o så har de två "okända" brevid sig, om du förstår?
så man inte bara hamnar bresvid folk man inte känner o d blir stelt..
o så tror jag att festhäftet är en isbrytare! har försökt få in så mycke roliga grejer där så folk kan prata om d=)
asch.. roligt me ett litet häfte, absolut inget avancerat! o inga rim om gästerna eller sådär.. bara roliga grejer=) typ ordningsregler, bordsbingo, o saker att fundera på osv
jo precis
vi har redan festhäftet klart.. bara att printa ut d o binda ihop! sköööönt
kan maila mitt om du vill? riktigt enkelt, men fint ändå, tycker jag.. kan kanske ge lite idéer
barbabruden - tänkte oxå skriva på utsidan, men vill ju att den fina insidan ska synas=) o så e d fina havstulpaner osv på utsidan som jag vill ha kvar..
Jag har fått era mailadresser, astriden o stenbruden, ni har strax mail!
barbabruden - du har mail
vi ska ha fotografering innan vigseln, sen kommer vi bara att ha amatörbilder resten
men har frågat en av mina bästa vänner som älskar att fotografera att fota vissa viktiga saker som inte får missas tex tårtan osv
sen har vi skrivit i festhäftet att d kommer finnas cd-skivor att ta me hem o ladda över bilder på o skicka t oss, eller maila. Tror att d kommer blir jättebra
RUMM - välkommen! klart d finns plats=)
Vart har ni planerat att gifta er? här i gbg?