Göteborgsbrudar 2008
RUMM - här går d undan me planeringarna, vi skulle kunna ha bröllop i imorn så som vi planerat! haha
Jo men visst ska vi sätta ett nytt datum! va ska vi göra nästa gång då? fika, festa, shoppa.. möjligheterna är oändliga!
RUMM - här går d undan me planeringarna, vi skulle kunna ha bröllop i imorn så som vi planerat! haha
Jo men visst ska vi sätta ett nytt datum! va ska vi göra nästa gång då? fika, festa, shoppa.. möjligheterna är oändliga!
kika på vår sida
lysekil19juli08.weddingannouncer.com
så får du se lite planering! skulle jag berätta allt nu skulle jag få hålla på hela dan *S*
hörni, va tror ni om den här?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50108908
o ha på borden o ha vatten i?
ang flaskorna: de e snygga o lite roliga men tänkte även praktiskt, för efter bröllopet kan jag skänka dem t mamma så får hon ha saft i dem!
vet inget om de datumen än, handbollslistan kommer runt den 20:e
ja bättre me fredagar för mig.. iofs har vi tenta den 5 nov.. men d går inte före bt-träff!!
ja men jag e me den 2/11!! jag missar inte en bt-träff =)
japp, fem av oss va ute i fredags=) va supertrevligt! behövdes ingen isbrytare där inte!
kanske berodde d på att alla hade kuvat nervositeten me en drink eller två innan.. hm..
ne då, inte behöver man ta en drink för att träffa oss! men första gången visste man ju inte *S*
Jag e 22 nu o min m2b e 31
hardrock e bra, men kass mat.. iaf för en vegeterian!