Göteborgsbrudar 2008
Oj oj oj, vad ni skriver. Kul att ha lite att läsa ikapp när man kommer hem från jobbet
Stenbruden: Jag skall dit nu på onsdag, fast då ska jag faktiskt träffa Vickan. Hon jobbar bara en dag i veckan nu, så det är svårt att få tider till henne. Ja, dte finns så mycket snyggt man kan göra! Förr provade jag mycket nytt, färger, glitter osv men nu har det bara blivit franskt ett par år.
Här är en till som kämpar med vikten, har gått ner 3.5kg sedan semstern men siktar på ca 3.5 kg till. Varför ska det vara så svårt att gå ner de där sista fem- sex kilona för *pust*
Tjejer, jag behöver ert råd! Vi kommer att ha en hel del långväga gäster på vårt bröllop och har ev. tänkt att ha brunch dagen efter bröllopet, dels för att förlänga firandet och för att gästerna skall få träffa oss lite mer och få mat i magen innan de sätter sig i bilarna och åker långa sträckor hem. Nu till mina funderingar. Den catering vi skall ha, kan tänka sig att ta hand om vår brunch i deras egen restaurang, alltså inte i den lokal som vi skall ha festen i. Kostnaden för detta skulle blir 70kr/ pers. Vi har tänkt skriva i inbjudningarna att de som vill får anmäla sig till brunch dagen efter till ett självkostandspris på 70:-. Är det ok att göra så? Vi vet ju inte hur stort intresset är så det är svårt att beräkna någon kostnad.