Göteborgsbrudar 2008
400 spänn för en liten is grej, nej tack, blir nog läskigt ändå...får ta en handske och hälla vatten i, färga med karamell färg och lägga i haha
400 spänn för en liten is grej, nej tack, blir nog läskigt ändå...får ta en handske och hälla vatten i, färga med karamell färg och lägga i haha
rött och vitt här....
förresten vet ni om affären ni tipsat mig om har nån hemsida?
Found it!!!!
hehe har tittat lite på KIK hemsida...och ni hade rätt, finns mycket fint även om d bara fanns två där. E dom jättedyra dom klänningarna? Och är det nån som vet vart det ligger, jag och lokalsinnet går inte ihop, får ha med gps:en när jag ska åka runt haha
denna stilen gillar jag...
www.kikstockholm.com/brudn53.htm
Aha, då vet jag i alla fall vilken gata man ska till hihi
Ja, jag vill ha det enkelt och ändå vanligt...
Vart kan man hitta hjärtforamde ballonger? Har kollat på celebrations.se men hittar bara vita, ska ha röda och vita....ska göra små "buketter" och sätta här och var i lokalen...sett en tjej som gifte sig här på BT som gjort så och det gjorde mycket för lokalen...sen är utsmyckningen så gott som klar...får se om d blir blombåge eller inte...nu vill jag göra d enkelt för mig med inte för mycket saker..
dom artistic deco ballonger gör ju bara dekoration med ballonger, jag vill ju göra d själv typ hehe...
webshop.ballonger.nu/
den var bättre...