Göteborgsbrudar 2008
Spenbruden, låter spännande. Det får du berätta om
Kanske du kan skriva in "bröllopslistan" överst i trådbeskrivningen så att vi slipper leta fram den
Spenbruden, låter spännande. Det får du berätta om
Kanske du kan skriva in "bröllopslistan" överst i trådbeskrivningen så att vi slipper leta fram den
Välkommen 31 Maj! Skriv gärna upp dej på listan.
bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
BarbaBruden- 10 Maj, Masthuggskyrkan
LindaochLinus- 17 maj, S:t birgittas kapell
Majsis- 31 maj, Rådhuset
Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
malinlars- 7 Juni S:t birgittas kapell
stjärngudinnan- 5 juli, Kungslena kyrka
Joji- 12 Juli, Onsala kyrka
MrsD- 19 juli, Lysekils Kyrka
Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
B & S-080808 centrala GBG
Jag har hört att 1a gången man gör naglar så lossar det snabbt (??) kanske är bra att göra en fölägning ett tag innan & göra ett återbesök precis innan bröllopet. Nån med erfarenhet?
Funderar oxå på mässan, verkar skoj & kul med lite inspiration
God morgon, härligt gbgväder även idag
Funderar lite på hur långt innan man skall skicka ut inbjudningarna.. hur har ni tänkt?
Fröken P:
Oj, vilka hemska svar!!
Du får gärna tala om vilka det va så viinte går på samma tabbar.
Jag har tipsat om min frissa tidigare, där finns en del info på hemsidan & hon är väldigt hjälpam, hjärtlig & duktig.
Låter som att vi som gifter oss innan sommaren måste skicka dem direkt efter nyår då..?
fröken P:
Jo, har gått hos Eva på makeme i flera år & supernöjd med både henne & stämningen på salongen.
Både Eva & Lisa är jätte duktiga. Det är lite dyrare där men man får verkligen valuta för pengarna! De lägger sin själ i att man ska bli nöjd. Sen är det ju kul att valsträning ingår i priset
Jag har bildet från i våras när hon gjorde en baluppsättning på mej, mailar gärna om du vill ha.
Japp, de hjälper till med plats att klä om efter hår & smick
Tyst här idag :-9
Jag är oxå nyfiken på vaxningen men tyvärr kan inte heller jag skryta med några tips då jag är minst sagt oskuld i ämnet
ser jätte fint ut
www.avalonhotel.se
Kollade oxå på det innan vi beslutade att inte lägga varesig mycket pengar eller energi på just den natten, utan tar det senare när vi inte ska festa hela kvällen