Göteborgsbrudar 2008
Hehe torslanda e en fin bana...pappa tatt med mig några gånger, men jag ahr inte tålamod för golf...jag ska kolla vad jag hittar...
Hehe torslanda e en fin bana...pappa tatt med mig några gånger, men jag ahr inte tålamod för golf...jag ska kolla vad jag hittar...
vad ska ni hitta på idag då? sambon ska spela poker med killkompisarna...så jag e ensam hemma...sitter och kollar på massa disneyfilmer ur min box jag fick i förrgår...
det är massa 20 st...nalle phu, dumbo, tarzan, herkules, mulan ser jag på nu, mfl
nej tyvärr inte...tror d e såna som inte säljer så mycket längre...den kostade 1600...men jag älskar disneyfilmer
borde oxå tränat idag...men vill bara ta d lugnt...varit på mölndals sjukhus nu me en kompis
nej då, han skulle bara dit och kolla sig efter miniskoperation...min snygge kompis....fattar inte han e singel...men men tjejer kan va dumma..
blä vad tråkigt jag har...vet inte vad jag ska hitt apå...ingen som vill gå ut eller nåt heller....suck...
nej...d finns ju inte d
mmm får väl se på film eller nåt...
Funderar på att gå och köpa nåt gott i affären och mysa lite som man gjorde till doobidoo, gillar d programmet