Göteborgsbrudar 2008
hehe ser på morrongänget på kanallokal nu, reprisen....hon linda har ju gift sig...där ser man att man behöver inte göra d så avancerat som vi gör d hehe...men rådhuset ser mysigt ut...kommer ju inte ihåg hur d såg ut hehe
hehe ser på morrongänget på kanallokal nu, reprisen....hon linda har ju gift sig...där ser man att man behöver inte göra d så avancerat som vi gör d hehe...men rådhuset ser mysigt ut...kommer ju inte ihåg hur d såg ut hehe
ser jättefina ut stenbruden....usch vad tråkiga mina känns jämfört med era...kan inte lägga upp do då dom ligger i kuverten redan,.
får väl riva upp ett. ha ju fler kuvert haha
fixar d alldeles strax...
nej man ska bara vara har jag läst, bara prata vanligt....mysko...
löjligt tycke rjag....men så e d när dom intekan få in pengarna för all reklam vi gör...
bild på mina inbjudningar finns i mitt galleri nu om dom e godkända suck....
hehe finns på panduro, men då är d flera ark i olika färger men alla har rosor på...
mm men väldigt enkla jämföt med er, så nu börjar jag tänka att jag ska göra om dom....suck...
Vi ska ha våran fest i zenithgården. har även varit kontakt med hjuviks båtklubb men d var dyrare och man fick bara ha lokalen en viss tid. Zenithgården ligger avsides, inga bostäder som blir störda, bussen stannar precis utanför och man får plats med 120 personer. Köket är utrustad med tallrikar, glas och allt annat man behöver för att göra egen mat och kunna servera den....