Göteborgsbrudar 2008
Ja d hade vart ett fint kort
speciellt när hon har ett sånt objektiv så att vi stns jättetydligt men bakgrunden blir lite suddig
Ja d hade vart ett fint kort
speciellt när hon har ett sånt objektiv så att vi stns jättetydligt men bakgrunden blir lite suddig
Jag vet först efter nyår, e svågern som fixar maten, e kock på liseberg...men blir kall buffé typ
Vad dött det har varit här idag...fast klart, man kan inte planera allt nu...hehe
Godmorgon allihopa....jag står i valet och kvalet lite nu med blommor. Röda rosor är ju så vanligt så nu har jag börjat fundera på oranga...vill ju ha en vårig bukett eftersom man gifter sig i vårmånaden maj...gult funkar ju med men orange är en mer stark färg, visserligen mer åt hösthållet..
Jag funderade på rött i färgtemat, jag har inte bestämt mig alls, jag gillar limegrönt med...att det ska vara så svårt!!! men orange pasar mig då jag själv är orange i huvet hahaha
Ja, det tycker jag är snyggt, ska du ha likadant i din bukett?
Fint...åh jag kommer få krupp på detta..röda rosor har ju alla och vill inte va som alla andra hehe
nej jag ska med ha borgelig vigsel, men tror inte d blir nåt sånt, får ju inte göra sånt vid rådhuset hehe
Ja, inte innanför deras grindar i alla fall, kankse sen när man kommer till festen, men sånt tycker jag det är upp till gästerna att ordna hehe...
Jo sant...men d är inget jag funderar över nu...just nu är det bara färger i huvet på mig, hehe man skulle va färgblind haha