Göteborgsbrudar 2008
...ingen ANNAN heter...
...ingen ANNAN heter...
nä, jag tänker inte heller på när andra skriver fel men idag har jag skrivit som en druffs
Roligt att han har ett speciellt namn. Det är alltid kul att föra sådana namn vidare.
Amor: Ja, jag tycker han är duktig. Han heter Rikard Martin (Martins Ur och Guld). Jag vände mig till honom för han gjorde en ring för mamma för ett par år sedan som blev väldigt fin.
När han gjorde min ring fick jag dessutom veta att han är guldsmeden och sen skickar han iväg ringen till Sveriges bästa fattare (den som sätter i stenarna) och det känns ju lite bra
Måste springa iväg nu men sök på Martins Ur och Guld på Torp Köpcentrum.
Nu ska Joe Labero trolla bort mig trevlig kväll tjejer!!
Majsis: Chokladcheescake tycker jag är fantastiskt gott. Det är ju inte lika sött som andra efterrätter. Ska det vara barn med? Jag vet inte om barn gillar cheescake.
Hur som haver kan jag skriva in receptet här när jag kommer hem. Kanske någon av er andra brudar som gillar cheescake
Hittade en bild på nätet nu
www.matklubben.se/recept/halloweentaarta_3876.html
Om man gör en kaka av ckoklad så blir ju den brun. Om man skär lite där kinderna går in och dekorerar resten med grädde så blir det en döskalle...
eller så gör man ett spindelnät
www.nsd.se/artikel.aspx&cat=7&pageIndex=0&arkiv=False
Den tycker jag nog nästan är bäst, lätt att göra.
Krya på dig!!
Jag tycker att det ofta är så att man känner sig som sämst när man är på väg att bli förkyld så jag håller tummarna för att du är piggare till helgen. Lite snuva kan man ju leva med men feber och tröttheten är hemsk. Försök att sova lite...
Har ni börjat kolla på skor än? Vet ni någon bra affär?
Jag vet ju att bröllopsbutikerna har men vet ni när de får in fler/ någon som har många varianter. Jag är på jakt efter vita väldigt många är benvita eller ivory
Recept kommer ikväll
Själv måste jag ha en liten klack så jag slipper lägga upp klänningen. Jag ska ha provning för sömmerskan i mitten av januari redan, så då måste jag ha skorna klara.
Hej vad det går...
Nu har jag bokat fotograf
Bara så där...hihi
Lasses foto i Lysekil. Han var så himla bra att prata med att jag bokade direkt. Han verkar ha talat med förvirrade blivande brudar förr