Göteborgsbrudar 2008
jag e så sugen på julbak, men ska hålla på mig lite till....ska baka lussekattet, göra ischoklad och kanske knäck vi får se...och kanske tryffel
jag e så sugen på julbak, men ska hålla på mig lite till....ska baka lussekattet, göra ischoklad och kanske knäck vi får se...och kanske tryffel
är det nån av er som vet vad det kostar att trycka upp grejer på tryckeri...då menar jag typ festprogram om jag nu ska ha nåt sånt....
ok...jag vet ju inte om vi ska ha nåt sånt...vet man kan köpa papper och trycka ut det själv men känns så onödigt men så mycket papper och d jobbet...
jag börjar fundera mer och mer på d men vi får se...
japps...vet inte vad d blir på d ännu hehe för d fixar kocken..
återigen, vad skriver man i ett program`? Typ lite roliga regler, lekar, intervju,hur allt e upplagt o s v?
Nej, jag vet inte hur d får bli i så fall, tänkte ju göra små lappar med allt till buffén istället...
försöker mig på bordsplacering här på BT...det är väldigt svårt...speciellt när inte alla är gifta o s v
Vi ska försöka hålla det lite, men man får ju tänka på att dom som är sociala hamnar med några som e lite blyga med o s v...är ju bara under middan ändå som det komemr vara såhär så får väl se...
vi ska inte ha nånting eftersom vi gifter oss borgeligt, får se vad föräldrarna hittar på på trappan...hehe
gud vad jag längtar till 2008 nu, är d enda jag ahr och se fram emot nu...tur tiden går så snabbt...snart får man ju äntligen skicka ut inbjudningarna...