Hejsan!
Vad trist att jag inte kan vara med på BT- träffen på lördag men jag har bestämt sedan länge att mina arbetskamrater från mitt förra jobb skall komma hem till mig på middag. Jag är förresten socionom, såg att ni diskuterade vad alla jobbade med ngr sidor bakåt.
Idag har det varit full rulle här. Vi har tränat, storhandlat, städat och tvättat. Jätteskönt nu när det är klart! då kan man bara ta det lugnt imorgon, eller ja, vi ska ju på matchen imorgon. Jag håller tummarna för guld!
Nu till en bröllopsfråga Vet ni vart man kan hitta guldfärgade gem som ser ut som hjärtan? Jag skulle behöva ha det till vår inbjudningar. I värsta fall får vi ta guldfärgade runda gem men det hade varit extra kul med hjärtan! Sedan undrar jag vad man ska ha för lim om man ska limma fast tygband på papper? Någon som vet?
Över till tårtan, tror att jag har tänkt om gällande caketopper. Jag funderar på att bara ha blommor på tårtan istället. Vi har köpt en caketopper med mirandabjörnarna billigt men nu känns den lite för söt. Förstår ni vad jag menar? Jag har försökt diskutera detta med min M2B men han förstår inte riktigt min beslutsångest utan tycker att det blir väl bra vilket som *suck* Vad tror ni? Blomor eller caketopper?
Hjälp vilket långt inlägg. Hoppas ni inte somnar?!