Göteborgsbrudar 2008
God morgon tjejr!!
Klockan är bara 8.17 oh det har redan hänt en massa :)
Jag bor i backa och därifrån åker buss 18 eller 19, varje morgon, alltså varje j..vla morgon är bussen propp full!! Detta är en säkerhetsrisk, vi är inpackade som sillar och idag fick jag nog trängde mig fram till buss chauffören å sa: Usäkta vet att detta inte är ditt fel men varje morgon är detta så här du måste meddela att det måste sättas in mer bussar! Han sa att jag får prata med politikerna och min kommun, och folk runtomkring mig höll med och jag sa högt så nästan hela bussen kunde höra att vi måste skriva eller ringa till västtraffik.. Om vi gör detta varje morgon sååå kanske hör de på oss, och folk höll med!! Så snart skall jag skriva ett brev som jag skall skicka varje morgon och får jag inget svar så skall jag skriva till GP och metro.. Säkerhetsfråga de gillar nog detta...
Nog om detta nu över till något helt annat!
Sedan kom jag till jobbet tittade i mina mails och hade en nyhetsbrev ifrån ticnet eftersom jag är en sucker för musik-shower-opera-musikaler-stand up osv.
Sorry to tell you men när jag var i mina 12-13 år så älskade jag Celine Dion har alla hennes skivor!!!! Hon skulle komma hit 1999 eller 2000 köpte biljetter till Ullevi till rad 3 ifrån scenen sedan ställdes det in!!! Jag lipa nästan hihhihi.
Men nu kommer hon hit den 7 juni!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA (Ni tänker Oh my God) Biljetter släpps 5 November jag skall beställa :)
Nu fick jag skriva av mig handlade inget om bröllop men det kommer sedan (tror jag) :)