Inlägg från: Grundsund |Visa alla inlägg
  • Grundsund

Göteborgsbrudar 2008

tja , man får försöka

nä, Såg det på ett annat bröllop ( inte stayupsen alltså hahaha)

• Grundsund

Instämmer med föregående talare!
    Kram!

• Grundsund

Godmorgon girls!

Astriden och malinlars är numera addade på Fb
    Men som Barba sa så hoppar jag också gärna bröllopsplaneringsdetaljer där.

• Grundsund

Ja, käre värld...
    De det där är verkligen upp till var och en och hur nära man står brudparet. Håller med dig Astriden!!!

Det nämndes tydligen också det där med banknummer; visst, det är praktiskt för man behöver inte riskera att pengar kommer bort etc. Läste någonstans om ett par som skulle ha en låst låda/kista som man kunde få lägga sitt presentkuvert i. Det tycker jag är mycket trevligare.

• Grundsund

mrsD: skönt med maten! Vi får hjälpas åt. Hittar vi en fin kista eller liknande så får vi informera övriga
    Panduro har faktiskt några har jag sett på www.pandurohobby.se

• Grundsund

Attans Astriden, nu fastnade jag på DN och M Ribbings alla svar...

• Grundsund

Jag tror inte det blir något problem med vovve och bebis. Vovvarna förstår så himla myckt mer än vi tror så det där kommer lösa sig av sig själv. Hon blir nog bara extra glad av alla härliga promenader du kommer ta med henne när bebisen ska sova. Pussa vovven från mig!

• Grundsund

Jag köpte silverfärgade ljusstakar på Albrekts guld för ett tag sen. De har ju dessutom rea titt som tätt

• Grundsund

suck, hade tänkt gå å simma men blev nu så himla trött. Konstigt att man ofta blir det när man tänkt träna... men men jag får väl gå ändå, kanske hinner piggna till till kl 5

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008